اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان فارس خبر داد

ورزشگاه حافظیه در اختیار فجر سپاسی قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: ورزشگاه حافظیه شیراز در بازی‌های خانگی در اختیار تیم فوتبال فجر سپاسی قرار می‌گیرد.

ورزشگاه حافظیه در اختیار فجر سپاسی قرار می‌گیرد

محمدرضا هاشمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان فارس آمادگی دارد از این پس بازی‌های خانگی فجر را در ورزشگاه حافظیه میزبانی کند.

وی افزود: این موضوع به اطلاع مسئولان باشگاه فجر سپاسی رسیده و اختیار انتخاب ورزشگاه حافظیه و دستغیب با این تیم است.

این مسئول ورزش استان فارس تصریح کرد: گلایه‌ها و انتقادات بسیاری به چمن مصنوعی ورزشگاه دستغیب می‌شود که موجب مصدومیت بازیکنان فجر شده، از این رو برای سلامت بازیکنان آماده میزبانی در حافظیه هستیم.

هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: در بازی دیروز مقابل سپاهان اصفهان نیز آمادگی برگزاری بازی در ورزشگاه حافظیه را داشتیم که تیم فجر ترجیح داد در زمین دستغیب بازی کند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: تیم فجر سپاسی می‌تواند برای تمرینات قبل از بازی نیز ورزشگاه حافظیه را در اختیار داشته باشد و مشکلی با این موضوع نداریم.

وی ابراز داشت: چمن ورزشگاه حافظیه یک سرمایه ملی برای ورزش فارس است و اگر بازی‌ها برای مدتی در مجموعه دستغیب برگزار شد به منظور تقویت و استحکام بیشتر چمن حافظیه بود.

به گزارش فارس، ورزشگاه حافظیه از تیر ماه سال جاری برای تعمیرات و بازسازی چمن تعطیل شد.

چمن جدید و مدرن این ورزشگاه در دهم دی ماه امسال همزمان با بازی فجر سپاسی و پرسپولیس مورد بهره‌برداری قرار گرفت اما با توصیه کارشناسان فنی اداره کل ورزش و جوانان فارس ورزشگاه برای تقویت و استحکام بیشتر ریشه‌های چمن تعطیل شد و حال دوباره فوتبال‌دوستان شیرازی مشتاق تماشای بازی در این ورزشگاه هستند.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول