اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

صراط ولایت با رهبری امام خمینی (ره) به کشور بازگشت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: صراط توحید و ولایت با رهبری امام خمینی (ره) به عنوان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران به کشور بازگشت.

صراط ولایت با رهبری امام خمینی (ره) به کشور بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک پیش از ظهر امروز در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به راحتی به دست نیامده است، اظهار کرد: در زمان انقلاب تمام ملت ایران از جمله کودکان، جوانان، زنان و مردان سخت‌ترین شکنجه‌ها را برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران تحمل کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه در زمان انقلاب تمام خانواده‌ها برای دفاع از ارزش‌های اسلامی ایران و در سخت‌ترین شرایط با تمام توان خود در مقابل دشمن ایستادند و تمام تلاش‌های آنها منجر به این پیروزی شد، اضافه کرد: امروز انقلاب امانتی در دست دانش‌آموزان است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید با حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه و مطالعه تاریخ انقلاب این امانت را برای جمهوری اسلامی ایران حفظ کنند، تصریح کرد: صراط توحید و ولایت با رهبری امام خمینی (ره) به عنوان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران به کشور بازگشت.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران و به ویژه دانش‌آموزان باید در تمام عرصه‌ها از اسلام و ارزش‌های انقلاب دفاع کنند، ادامه داد: دانش‌آموزان اصفهانی در تمام عرصه‌ها با حرکت در مسیر پیشرفت و عدالت و کسب رتبه‌های برتر در سطح دنیا از اسلام و انقلاب دفاع کرده‌اند.

سالک کاشانی با بیان اینکه آینده به دانش‌آموزان امروز اختصاص دارد و این قشر باید برای داشتن آینده‌ای برتر در مسیر ارزش‌های اسلامی گام بردارند، تاکید کرد: این افراد باید پاسدار و حافظ اسلام و انقلاب باشند و امیدواریم با حرکت در تمام عرصه‌ها به روزی دست پیدا کنند که آمریکا و اسرائیل را زیر پا له کنیم.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول