اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان:

امام خمینی(ره) موجب تغییر مسیر تاریخ کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان گفت: امام خمینی(ره) با کمترین امکانات در مقابل قدرت‌های بزرگ جهان ایستاد و موجب تغییر مسیر تاریخ کشور شد.

امام خمینی(ره) موجب تغییر مسیر تاریخ کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان و جمعی از مسئولان دشتستان اظهار داشت: استقلال و اعتماد به‌نفس امروز ایرانیان در عرصه‌های مختلف مرهون حرکت امام خمینی(ره) است.

وی ادامه داد: حرکت امام خمینی(ره) که با کمترین امکانات در مقابل قدرت‌های بزرگ جهان ایستاد موجب تغییر مسیر تاریخ کشور شد. 

این مسئول تصریح کرد: چنین روزی یادآوری ورود مردی به وطن است که به اذعان تمام صاحبنظران و سیاستمداران جهان، عنوان بزرگترین و تاثیرگذارترین شخصیت قرن بیستم را گرفته است.

اسدی گفت: باید با تبیین دستاوردهای نظام، نسل جوان را از خدمات بی‌نظیر و ارزشمند نظام اسلامی در 34 سال اخیر آگاه کنیم.

امام جمعه برازجان نیز با تبریک ایام ولایت پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تصمیمات اصلی کشور توسط بلوک شرق و غرب گرفته می‌شد و این امر تا جایی پیش رفت که ما نمی‌توانستیم خارجی‌ها را در کشور خودمان به‌خاطر جرم و گناهشان به مردممان محاکمه و بازخواست کنیم.

حجت‌الاسلام حسن مصلح با اشاره به وابستگی ایران به تولیدات کشورهای بیگانه در سال‌های قبل از انقلاب ادامه داد: امروز ایران اسلامی با اتکا به توان نخبگان علمی همپای کشورهای بزرگ دنیا در عرصه علمی در حال پیشرفت بوده و در آینده نزدیک ما جزء کشورهای قدرتمند جهان خواهیم بود و این امر حاصل تلاش امام راحل هست که با حرکت تاریخی خود تصمیم‌گیری در خصوص استقلال سیاسی و اقتصادی به خودمان بازگردانده شد.

وی یادآور شد: تمام حرکت‌ها و بیداری در جهان امروز مدیون این انقلاب و روشنگری امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب هست و ان‌شاء‌الله دانش‌آموزان ایرانی با تلاش معلمان و با اتکا به توان خود می‌توانند کشور را به قطب علمی و اقتصادی منطقه تبدیل کنند.

انتهای پیام/2451/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول