اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته افتتاحیه‌های دهه فجر خبر داد

افتتاح 200 پروژه در 14 ‏شهرستان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته افتتاحیه‌ها و پروژه‌های دهه فجر گفت: 200 پروژه در ایام دهه مبارک فجر در شهرستان‌های استان کرمانشاه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح 200 پروژه در 14 ‏شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، نورالله حسینی اظهار داشت: در ایام دهه فجر، 1364 طرح افتتاح خواهد شد که از این تعداد قریب به 200 پروژه از نظر میزان سرمایه‌گذاری و ایجاد زمینه اشتغال از پروژه‌های کلان و نیمه‌کلان محسوب شده و با افتتاح این پروژه‌ها، قرارگرفتن و حرکت استان در مسیر توسعه پایدار بیش از پیش محسوس خواهد بود.

حسینی از حضور معاونان استاندار کرمانشاه در مراسم افتتاحیه پروژه‌ها در شهرستان‌ها خبر داد و افزود: پس از دریافت و جمع‌بندی گزارشات از دستگاه‌های ذی‌ربط با هماهنگی فرمانداری‌ها، معاونان استاندار کرمانشاه در ایام دهه فجر برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها در شهرستان‌ها حضور خواهند یافت تا ضمن افتتاح پروژه‌های آماده بهره‌برداری، از روند پروژه‌های در دست اقدام نیز بازدید به‌عمل آورند تا زمینه شتاب فزاینده در به نتیجه رسیدن طرح‌ها تا قبل از پایان دوران خدمت دولت را فراهم کنند.

وی بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال را در حوزه کشاورزی عنوان کرد و افزود: تعداد طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال در مقایسه با سال‌های گذشته حاکی از رشد چشم‌گیر در تمامی عرصه‌هاست و علاوه بر حوزه کشاورزی در حوزه‌های دیگری همچون خدمات‌درمانی، راه، عمران روستایی مسکن، صنعت، نیرو و نیز عرصه فرهنگی اقدامات چشم‌گیری صورت گرفته است.

مدیرکل اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه در پایان سمت و سوی جدی خدمات دولت را حمایت از اقشار روستایی، کم‌درآمد و آسیب‌پذیر عنوان کرد و گفت: افتتاح طرح‌های متعدد هادی روستایی در تمامی شهرستان‌ها حکایت از توجه ویژه دولت به این اقشار داشته و با به ثمر رسیدن کامل پروژه‌های مسکن مهر، بسیاری از اقشار کم‌درآمد صاحب خانه خواهند شد و این دغدغه اساسی و محوری خانوارها برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/2700/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول