اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

برگزاری کارگاه آموزش زندگی قرآنی در کنگان

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزش زندگی قرآنی خانواده در سالن اجتماعات کنگان برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزش زندگی قرآنی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، استاد حوزه علیمه کنگان بعد از ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین و بهترین دین در بین تمام ادیان است و اجرای دقیق دستورات اسلام و قرآن امری لازم است.

حجت‌الاسلام مهدی حیدری افزود: سبک زندگی ما باید به شکل اسلامی باشد و باید از ائمه اطهار(ع) و پیامبر اسلام(ص) الگوبرداری کنیم.

وی با اشاره به نقش مادران در رشد و تعالی کودکان گفت: مادر در فرهنگ اسلام باید مادر بودن خود را براى تربیت و رشد فرزندان حفظ کند، مادر باید براى فرزندان مادرى کند تا فرزندان از نظر فکرى و عاطفى کمبود پیدا نکنند.

حیدری خاطرنشان کرد زن اگر خصوصیات مادرى را از دست بدهد و خود را در عرصه گاه آزادى به معناى غربى بیندازد مادر نیست، درنده‌اى است که به جان خانواده افتاده که شرف، کرامت، عفت و پاکى خانواده را به باد خواهد داد.

وی افزود: دنیای امروز که دنیایی مضطرب و پریشان است، علیرغم پیشرفت‌های حیرت‌انگیز در علم و صنعت در مسئله خانواده با مشکلات بزرگی روبرو است به نحوی که در حال فروپاشی و از دست دادن بسیاری از کارآیی‌های خود است.

استاد حوزه علمیه کنگان گفت: کوشش مصلحان جامعه و به ویژه پیامبران الهی این بوده است که نظام خانواده، یک نظام مستحکم و پایدار باقی بماند و هیچ عاملی نتواند این کانون سعادت و اجتماع کوچک را متلاشی کند.

حیدری اضافه کرد: ایمان، دانش، صداقت، امانت‌داری، صبور بودن و شکرگزاری به درگاه خداوند از دیگر موارد زندگی قرآنی خانواده است.

انتهای پیام/2451/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول