اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی اصفهان:

اهمیت دادن به صفت جوانمردی آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی اصفهان گفت: رعایت اصول اخلاقی و اهمیت دادن به صفت جوانمردی در جامعه می‌تواند، آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

اهمیت دادن به صفت جوانمردی آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، یک سال قبل بود که به همت یکی از خیران ورزش دوست اصفهانی مؤسسه قرآن و ورزش علی‌بن ابیطالب (ع) با محوریت ورزش باستانی و زورخانه‌ای افتتاح شد.

این مؤسسه در طول یک سال فعالیت خود اهتمام ویژه‌ای به گسترش فرهنگ پهلوانی در سطح استان اصفهان و کشور داشته و آکادمی ورزش پهلوانی این مؤسسه برای نخستین‌بار در کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

استاندار اصفهان: میهمانان خارجی را با ورزش پهلوانی آشنا می‌کنیم

استاندار اصفهان که به عنوان مهمان ویژه نخستین سالگرد موسسه قرآن و ورزش علی‌بن ابیطالب(ع) در محل این موسسه حضور پیدا کرده بود، اظهار کرد: در موسسه علی‌بن ابیطالب (ع) از المان‌های اسلامی و فرهنگی استفاده شده است که در روحیه افراد بسیار تأثیرگذار است.

علیرضا ذاکر اصفهانی با بیان اینکه ما بناهای زیادی داریم که برای آنها هزینه‌های بسیاری شده است، اما از المان‌های بومی و فرهنگی هیچ استفاده‌ای نشده است، تصریح کرد: در مؤسسه علی‌بن ابیطالب (ع) آخرین تکنولوژی و دستاوردهای روز دنیا همراه با سبک‌‌هایی براساس فرهنگ بومی عجین شده است که می‌تواند الگویی برای سایرین باشد.

وی با تقدیر از مؤسس این مجموعه تأکید کرد: در برنامه‌ریزی‌ها و ارتباط‌هایی که در آینده با مؤسسه علی‌بن ابیطالب (ع)  خواهیم داشت، با توجه اینکه در  این موسسه مبانی فرهنگی به خصوص در پهلوان‌سرای آن به چشم می‌خورد، مهمانان خارجی خود را برای بازدید به این بنای ارزشمند راهنمایی  می‌کنیم.

استاندار اصفهان افزود: زمانی که مهمانان ما از این پهلوان‌سرا دیدن کرده و با ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای که بر گرفته از فرهنگ ایرانی بوده و در آن رگه‌های جوانمردی و گذشت جاری است، آشنا شوند، تحت تأثیر قرار گرفته و دیدگاهی که در مورد کشور ما داشته‌اند، تغییر می‌کند.

اخروی: 2000 بیمه شده ورزشی در مؤسسه علی ابن ابی طالب

مدیر عامل موسسه فرهنگ قرآن و ورزش علی‌بن ابیطالب (ع) نیز در این مراسم با اشاره به سالگرد این مؤسسه گفت: زورخانه بهترین محل برای آموزش ورزش و فرهنگ است، چراکه به عنوان یک پایلوت مرکزی آموزه‌های فرهنگی و ورزشی را در موازات هم قرار داده است، به گونه‌ای که هر کدام لازم و ملزوم همدیگر هستند.

سیدرضا اخروی با اشاره به آمار بیمه‌شدگان ورزشی مؤسسه علی‌بن ابیطالب (ع) اشاره کرد و گفت: این مؤسسه از ابتدای تأسیس تاکنون بالغ بر 2000 کارت بیمه ورزشی صادر کرده که این آمار نسبت به باشگاه‌های هم ردیف آمار بهتری است.

رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان ادامه داد: مؤسسه علی‌بن ابیطالب (ع) در چند رشته ورزشی قهرمانانی دارد که هر کدام عضو تیم ملی کشورمان بوده و در زمره افتخارات این مؤسسه محسوب می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان: رعایت اصول اخلاقی آسیب اجتماعی را کاهش می‌دهد

رئیس پلیس آگاهی اصفهان نیز که از ورزشکاران باستانی‌کار است در این مراسم گفت: رعایت اصول اخلاقی و اهمیت دادن به صفت جوانمردی در جامعه می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

حسین حسین‌زاده ادامه داد: اگر در جامعه شهروندان ما در برخورد با همدیگر جوانمردی را رعایت کنند، اتفاق‌های ناگوار در جامعه کمتر رخ می‌دهد.

به گزارش فارس، مراسم نخستین سالگرد مؤسسه علی‌بن ابیطالب (ع) با نمایش ورزشکاران باستانی‌کار در پهلوان‌سرای این مؤسسه با میانداری سرهنگ حسین‌زاده پایان یافت.

انتهای پیام/63006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول