اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

هدف تحریم‌ها کاهش مشارکت انتخاباتی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با اعمال تحریم‌های جدید می‌خواهد انتخابات آینده ایران را تحت تأثیر قرار دهد در صورتی که نمی‌داند مردم ایران همواره مدافع نظام هستند.

هدف تحریم‌ها کاهش مشارکت انتخاباتی است

به گزارش  خبرگزاری فارس از ملایر، علی‌نعمت چهاردولی صبح امروز در شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به تحریم‌های دشمن طی چند ماه گذشته اظهار داشت: وضعیت کنونی تحریم‌ها ناشی از نزدیک شدن به انتخابات سال آینده است و هر چه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، موج تحریم‌ها و فشارهای دشمنان نیز بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این تحریم‌ها باعث فشارهای اقتصادی به مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه می‌شود گفت: دشمنان در سال‌هایی که از پیروزی انقلاب می‌گذرد در برابر ملت ایران به نتیجه‌ای نرسیدند و به دنبال ایجاد ناامیدی در کشورمان هستند.

چهاردولی ابراز کرد: برای عبور از شرایط موجود، همه ما وظیفه‌ای ملی داریم و آن مدیریت درست در امور اقتصادی کشور است چرا که زمانی که بتوانیم از سختی‌ها عبور کنیم می‌توانیم بگوییم هنر کرده‌ایم.

وی با تأکید بر لزوم کنترل قیمت‌ها و وضعیت بازار، گفت: متاسفانه برخی افراد برای رسیدن به سودجویی بیشتر از فضای بازار استفاده می‌کنند و فضای تنش را بین مردم ایجاد کرده که باید با این افراد سودجو و فرصت‌طلب با دقت نظر برخورد شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید به مدیران شهرستان گفت: برنامه‌ریزی و مدیریت درست در امور، استفاده درست و جلوگیری از ریخت و پاش‌های اضافی در ادارات می‌تواند ما را در کمک و خدمت بیشتر به مردم یاری کند.

وی با بیان اینکه بارندگی‌های امسال در شهرستان ملایر کم بوده خواستار برنامه‌ریزی برای مشکلات احتمالی خشکسالی در ملایر و تأمین آب شرب برخی روستاها شد.

چهاردولی بر لزوم تسریع ارائه تسهیلات توسط بانک‌ها به مردم قشر ضعیف و نیازمند و رفع مشکلات بهداشت و درمان به ویژه در مناطق روستایی تأکید کرد.

انتهای پیام/89013/ج30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول