اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

ولایت فقیه نور چشم ملت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس گفت: ادامه راه امام (ره) با پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه ممکن است و امروز ولایت فقیه و میراث امام(ره) نور چشم ملت اسلامی است.

ولایت فقیه نور چشم ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی پیش از ظهر امروز در مراسم میثاق با شهدای شهرستان فردوس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های دیگر کشورها متفاوت و آنچه در ایران اسلامی رخ داده واقعاً انقلابی عظیم است.

وی افزود: برای به دست آوردن انقلاب اسلامی سرمایه‌های زیادی از دست داده‌ایم و خون‌های زیادی به زمین ریخته شده است.

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه برای ایجاد و شکل‌گیری انقلاب اسلامی بیش از 200 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌ایم، تصریح کرد: علمای زیادی در زندان‌ها بر اثر شکنجه به شهادت رسیدند و دانشجویان زیادی نیز در زندان‌ها جوان‌مرگ و شهید شدند.

بابایی یادآور شد: امروز شاهد به ثمر نشستن خون شهدا هستیم و حضور در کنار تربت پاک شهدا در واقع میثاق دوباره با آرمان‌های والا و ارزش‌گذاری به کار آنان است.

*ولایت فقیه نور چشم ملت است

امام جمعه فردوس گفت: ادامه راه امام (ره) با پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه ممکن است و امروز ولایت فقیه و میراث امام(ره) نور چشم ملت اسلامی است.

بابایی افزود: بسیاری از حکومت‌ها و انقلاب‌هایی که در دیگر کشورهای جهان به وقوع می‌پیوندد، کوتاه مدت و حتی گاهی در طول یک شب از بین می‌رود ولی انقلاب اسلامی ایران با گذشت 34 سال از زمان شکل‌گیری همچنان رو به تعالی و صدور به جهانیان است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی برای کشورهای جهان روز به روز در حال جهانی شدن و صدور به کشورهای مختلف است.

در این مراسم مسئولان شهرستان فردوس با گلباران گلزار شهدای این شهرستان با آرمان‌های بلند شهدا و امام راحل(ره) در نخستین روز از دهه مبارک فجر تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/69007/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول