اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز-70

کوچک‌زاده: مسابقات والیبال بانوان مازندران آغاز شد/ مسابقه‌‌ای با نام فجر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال آمل گفت: مسابقات والیبال بانوان مازندران صبح امروز به مناسبت دهه فجر در این شهرستان آغاز شد.

کوچک‌زاده: مسابقات والیبال بانوان مازندران آغاز شد/ مسابقه‌‌ای با نام فجر

حسن کوچک‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: مسابقات والیبال بانوان مازندران صبح امروز به مناسبت دهه فجر در آمل آغاز شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها که در سالن ورزشی حجاب دنبال می‌شود تیم‌های منتخب والیبال شهرستان‌های فریدونکنار، دو تیم از بابلسر، محمودآباد، سرخرود و هفت تیم از آمل حضور دارند.

به گفته کوچک‌زاده، ورزش والیبال در بین بانوان نیز طرفداران زیادی دارد و توجه خاصی نیز از سوی بانوان به آن می‌شود.

وی در ادامه به مسابقات والیبال نونهالان و نوجوانان مازندران اشاره کرد و گفت: تیم والیبال آمل در این دوره از مسابقات چهار دیدار انجام داده که در دو دیدار خود مقابل تیم والیبال بابل به پیروزی دست یافت و تیم نوشهر را نیز در دو دیدار شکست داد.

کوچک‌زاده اظهار داشت: تیم والیبال آمل در این مسابقات عصر امروز با تیم تنکابن به میزبانی آمل دیدار می‌کند.

رئیس هیئت والیبال آمل با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال بین کانون‌های آموزش والیبال این شهرستان عنوان کرد: این دوره از مسابقات نیز به مناسبت گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب و دهه فجر از 10 بهمن ماه کار خود را آغاز کرده که در آن والیبالیست‌های متولد 75 به بالا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

کوچک‌زاده با اعلام اینکه هر تیم می‌تواند در این مسابقات کانون‌های آموزشی والیبال از دو بازیکن متولد 74 نیز بهره بگیرد، تصریح کرد: این بازی‌ها به طور رسمی و بر اساس قوانین بین‌المللی برگزار خواهد شد که تیم‌ها در سه گروه، دو گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند. 

به گفته کوچک‌زاده، بعد از پایان مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله بالاتر صعود کرده تا در پایان با برگزاری دیدارهای نهایی تیم‌های برتر مشخص شوند.

انتهای پیام/86012/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول