اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم:

وحدت مردم باعث هدفمند شدن حرکت انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: وحدت و همبستگی مردم ایران باعث هدفمند شدن حرکت انقلاب اسلامی است.

وحدت مردم باعث هدفمند شدن حرکت انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، علی حسین رعیتی‌فرد بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامی داشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دین‌مداری، مردم و وجود رهبری مدبر و فرزانه باعث شد تا انقلاب اسلامی ایران مانند یک سیل خروشان به جریان افتد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران طی سال‌های گذشته آبستن فراز و نشیب‌های بسیاری بوده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهنمودهای رهبری معظم انقلاب به عنوان یک الگو در منطقه می‌درخشد و به عنوان نمونه‌ای بارز خود را به جهانیان نشان داده است.

فرماندار جهرم با بیان اینکه رهبر انقلاب رمز پیروزی نظام را، اسلام می‌داند، ابراز داشت: ویژگی اصلی انقلاب حاکمیت الله بوده و اعتقاد به اینکه حاکمیت تنها از آن خدا، پیامبر (ص) و نائبان بر حق ایشان تعلق دارد.

وی با بیان اینکه وحدت و همبستگی مردم باعث شد تا انقلاب اسلامی ایران هدفمند به حرکت خود ادامه دهد، بیان کرد: پایگاه‌های انقلاب اسلامی، مساجد، حسینیه‌ها و دانشگاه‌ها بود و نیازی به تفکرهای غرب و شرق برای رسیدن به اهداف نظام وجود نداشت.

رعیتی فرد شهادت‌طلبی را ویژگی خاص انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ایمان راسخ و شهادت‌طلبی دو سلاح کامل جبهه حق بود که جزو شاخصه‌های اصلی پیروزی انقلاب به حساب می‌آید.

وی دهه فجر را فرصت بسیار مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: نخستین دستاورد انقلاب قانون اساسی بود که به عنوان یک سند و راهبرد به همه‌پرسی گذاشته و مردم به آن رای مثبت دادند.

این مسئول با بیان اینکه نظام اسلامی در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت به قشر محروم جامعه خدمات ارزشمندی انجام داده است، تصریح کرد: باید خدمات و دستاوردهای جمهوری اسلامی به جامعه عرضه شود تا امید دشمن به یاس تبدیل شود.

انتهای پیام/2448/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول