اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 26 مدال و بالاتر از 10 رقیب مدعی

انقلاب قم قهرمان کاراته جام وحدت شد

خبرگزاری فارس: باشگاه کاراته انقلاب قم با کسب 26 مدال و بالاتر از 10 رقیب مدعی، موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای کاراته جام وحدت شد.

انقلاب قم قهرمان کاراته جام وحدت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در آستانه پیکارهای کاراته قهرمانی کشور که قرار است روزهای پایانی بهمن‌ماه برگزار شود و با توجه به اینکه این مسابقات انتخابی تیم ملی رده‌های سنی مختلف نیز به شمار می‌رود، کاراته‌کاهای قمی در مسابقات استانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت کاراته استان قم، پیکارهای کاراته رده‌های سنی مختلف کاراته قم در دو بخش «کاتا» و «کومیته» در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها تقریباً تمام چهره‌های مطرح و سرشناس کاراته قم حضور داشتند و پیکارهای مدعیان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بود.

*باشگاه انقلاب مدال‌ها را درو کرد

رقابت 11 باشگاه مدعی کسب عنوان قهرمانی در پیکارهای کاراته قم در حالی پایان یافت که کاراته‌کاهای باشگاه انقلاب قم در مجموع هر دو بخش «کاتا» و «کومیته» در رده‌های سنی و اوزان گوناگون موفق به کسب 26 مدال شدند تا فاتح این دوره از پیکارها لقب بگیرند.

باشگاه انقلاب در پایان این دوره از پیکارها در 11 وزن، کاراته‌کاهای خود را بر سکوی قهرمانی دید و به این ترتیب 11 نشان طلا کسب کرد، در حالی که تعداد مدال‌های نقره این تیم به اندازه طلاها بود و چهار برنز نیز جمع مدال‌های آنها را به عدد 26 رساند.

*علوم پزشکی در رده دوم

نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده باشگاه انقلاب برای کسب عنوان قهرمانی تیم دانشگاه علوم پزشکی بود که در مجموع پنج مدال به دست آورد که رنگ سه مدال آنها طلایی بود و دو مدال نقره نیز سهم دیگر کاراته‌کاهای این تیم بود.

باشگاه کاراته ققنوس نیز به سه مدال طلا، یک نقره و چهار برنز دست پیدا کرد و سوم شد، در حالی که باشگاه مریم با به دست آوردن دو طلا، یک نقره و سه برنز، مقام چهارم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/78002/ذ20/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول