اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان خبر داد

برگزاری سه نمایشگاه تخصصی فرهنگی هنری دهه فجر در برازجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از برگزاری سه نمایشگاه تخصصی فرهنگی هنری دهه فجر در برازجان خبر داد.

برگزاری سه نمایشگاه تخصصی فرهنگی هنری دهه فجر در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کرم باقری شامگاه پنج‌شنبه در بازدید مسئولان از نمایشگاه‌های فرهنگی هنری دهه فجر در دشتستان اظهار داشت: ایران اسلامی در شرایط کنونی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و به فضل پروردگار و با همت مردم و مسئولان، روز به روز شاهد عزتمندی بیشتر ایران اسلامی هستیم.

وی با اشاره به اهمیت دهه فجر خاطرنشان کرد: دهه فجر یادآور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و عزت و سربلندی مردم ایران اسلامی است و در همین راستا وظیفه داریم با برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری پیام و رسالت انقلاب اسلامی را تبیین کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان بر لزوم تبیین دستاوردهای نظام تأکید کرد و یادآور شد: نسل امروز باید با خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی آشنا شوند و مسئولان موظف هستند در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف این خدمات را تبیین کنند.

باقری از برگزاری سه نمایشگاه تخصصی فرهنگی هنری دهه فجر در برازجان خبر داد و اذعان داشت: در این نمایشگاه‌ها آثاری از 30 هنرمند دشتستانی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به نمایش گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه‌ها در قالب نقاشی طبیعت و فرهنگ آئین‌های بومی با 100 اثر نقاشی و طراحی 60 کاریکاتور به نمایش گذاشته شده است.

این مسئول با اشاره به فعالیت چشمگیر اداره ارشاد دشتستان در مراسمات دهه فجر گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان تمهیدات لازم برای برگزاری بیش از 30 برنامه دینی، فرهنگی و هنری را فراهم کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان در پایان ابراز داشت: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، عکس و هنرهای تجسمی، اجرای عمومی تئاتر، جنگ شادی، مسابقات فرهنگی، شب شعر و ... از جمله برنامه‌های این اداره در دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول