اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

شهدا قهرمانان واقعی جامعه هستند

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: شهدا قهرمانان واقعی جامعه هستند.

شهدا قهرمانان واقعی جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمود عباس‌زاده صبح امروز در حاشیه بازدید از مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور اظهار داشت: قهرمان واقعی شهدا هستند چون با نثار عزیزترین داشته خود از دین و کیان خود دفاع کردند.

وی ادامه داد: هرکس بتواند در راه خدا از عزیزترین داشته‌های خود که جان در راس آن قرار دارد و با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست دست بردارد، قهرمان است.

این مسئول اضافه کرد: شهدا از لحاظ جسمی و  روحی به کمال رسیده و خوشا به حال آنان که با خداوند معامله کردند نه با غیر خدا. جهان خلقت بر مبنای حرکت است و وجود از حرکت شروع می‌شود و اوج حرکت در جسم ورزش است.

استاندار ایلام گفت: سمبل حرکت نیز ورزش و اوج ورزش نیز به قهرمانی دست یافتن است که بسیار مورد توجه و عنایت است. ورزش کشتی بومی ایرانی اسلامی است و این ورزش در استان ایلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و میزبانی این رقابت‌ها در استان موید این حقیقت است.

این مقام مسئول اضافه کرد: ورزشکاران باید علاوه بر اوج حرکت که ورزش است به عبادت و بندگی که اوج روح است برسند.

عباس‌زاده از دست‌اندرکاران برپایی این رقابت‌ها تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشت و ابراز امیدواری کرد ایلام میزبانی خوبی برای ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها باشد.

این مسابقات به مناسب گرامیداشت دهه مبارک فجر و به عنوان یادواره شهدای ورزشکار استان ایلام انجام می‌شود. این رقابت‌ها با حضور بیش از 300 ورزشکار از 30 استان کشور در حال برگزاری است. جشن‌های شادی به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر به صورت ویژه در این مراسم انجام شده است.

انتهای پیام/2246/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول