اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفار استان زنجان خبر داد

معافیت جانبازان و خانواده شهدا از پرداخت حق انشعاب در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفار استان زنجان گفت: جانبازان 25 درصد و بالاتر و خانواده شهدا از پرداخت حق انشعاب در استان زنجان معاف هستند.

معافیت جانبازان و خانواده شهدا از پرداخت حق انشعاب در زنجان

علی سهرابی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) 100 درصد از پرداخت حق انشعاب آب و فاضلاب برای یک واحد مسکونی معاف هستند.

وی با اشاره به اینکه مددجویان زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان زنجان نیز از پرداخت حق انشعاب آب و فاضلاب برای یک واحد مسکونی معاف هستند، خاطرنشان کرد: در 10 ماه نخست سال‌جاری 46 نفر از مددجویان اداره کل بهزیستی استان زنجان مشمول معافیت پرداخت حق انشعاب آب و فاضلاب شده‏اند.

*معافیت 191 نفر از مددجویان کمیته امداد در زنجان

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفار استان زنجان با بیان اینکه طی 10 ماه سال‌جاری 191 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز از پرداخت 100 درصدی حق انشعاب آب و فاضلاب در استان زنجان معاف شده‏اند، تصریح کرد: در حال حاضر این افراد از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‎مند هستند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون بودجه سال‌جاری جانبازان 25 درصد و بالاتر، آزادگان و خانواده‏های شهدا مشمول معافیت 100 درصدی پرداخت حق انشعاب آب و فاضلاب شده‏اند، ادامه داد: طی 10 ماه سال‌جاری 21 خانواده با استفاده از این معافیت از آب شرب بهداشتی و سالم بهره‏مند شده‏اند.

انتهای پیام/7300/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول