اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دهدشت:

پیروی از ولایت‌فقیه رمز موفقیت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دهدشت با استناد به اینکه خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آن‌که خودشان بخواهند، پیروزی ملت ایران را هدیه الهی خواند و گفت: پیروی از ولایت‌فقیه رمز موفقیت ملت ایران است.

پیروی از ولایت‌فقیه رمز موفقیت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه دهدشت با توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی اظهار داشت: تقوا باعث تقرب به ذات ربوبی حق می‌شود.

امام جمعه موقت دهدشت با استناد به آیات و روایات، به تبیین یکی از رذائل اخلاقی پرداخت و ابراز داشت: سوء ظن رذیله‌ای اخلاقی است که باعث فساد در عبادات می‌شود.

وی افزود: تمام مشکلات بشر در دنیا ناشی از سوء ظن است و انسان باید تلاش کند که این رذیله اخلاقی را به حسن ظن تبدیل کند.

امام جمعه موقت دهدشت، تجسس را بدتر از سوء‌ظن خواند و گفت: طبق آیات و روایات، تجسس تنها در سه مورد که عبارتند از انتخاب دوست، انتخاب کارگزاران نظام، و تجسس در مبادلات اقتصادی به ما دستور داده شده است و در سایر موارد تجسس رذیله‌ای اخلاقی بدتر از سوء‌ظن است.

خطیب موقت دهدشت در بخش دیگری از سخنان خود با  تبریک طلیعه فجر و آغاز سی و چهارمین بهار انقلاب به ملت شریف ایران اسلامی خاطرنشان کرد: خداوند متعال ملت ایران را از  جهل و ظلمات رهانید و به سوی نور هدایت کرد.

تقوی افزود: مردم با تغییر درونی خود این انقلاب را به وجود آوردند و به واسطه نور ایمان و معرفت به خداوند متعال، رژیم کفر و ستمگر شاهنشاهی را سرنگون کرده و حکومت الله و حاکمیت اسلامی را بنا نهادند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر قدردان این نظام نباشیم و تسلیم دشمن خبیث و پیرو مخالفان اصول انقلاب و نظام باشیم قطعا به همان نظام طاغوت و ظلم و فساد دچار خواهیم شد.

تقوی در ادامه سخنان خود با اشاره به دسیسه‌های دشمن در طول سالیان متمادی در ایران عنوان کرد: ایران اسلامی 33 سال است به واسطه  ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند، همه توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و امروز نیز به فضل الهی و تبعیت از ولایت فقیه نقشه‌های دشمن در همه زمینه‌ها را نقش بر آب خواهند کرد.

وی با برشمردن برخی از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، موفقیت‌های روز افزون کشورمان در تمامی عرصه‌ها خصوصا حوزه فناوری فضایی را مرهون خودباوری جوانان و دانشمندان دانست و خاطرنشان کرد: به رغم ادعای سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه ارسال کاوشگر پیشگام به فضا برخلاف قطعنامه سازمان ملل است، ماموریت این کاوشگر کاملا صلح‌آمیز و  برگ زرین دیگری از موفقیت‌های جوانان ایران است.

خطیب موقت دهدشت در پایان سخنان خود، تأسیس شورای مصلحت نظام به فرمان امام خمینی در سال 66  را یادآور شد و تصریح کرد: این شورا متشکل از قوای ثلاثه و وزرای کارآمد است و قوانینی که به مصلحت نظام  است مورد تصویب قرار می‌دهند و به تأیید مقام معظم رهبری می‌رسد.

انتهای پیام/82008/ح40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول