اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیاهکل:

اختلاف‌ افکنی بین دولت و مجلس برنامه مهم دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیاهکل گفت: ایجاد اختلاف بین دولت و مجلس مهم‌ترین برنامه دشمن در ایام حساس است.

اختلاف‌ افکنی بین دولت و مجلس برنامه مهم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت ‌الاسلام محمد شیدایی در نماز جمعه این شهر با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی اظهار کرد: اگر رسول مکرم اسلام (ص) اکنون در بین امت خود حضور داشتند حتما امت را به پرهیز از اختلافات دعوت و بر وحدت و همدلى امت تأکید مى‏کردند.

امام جمعه سیاهکل اختلاف‌ افکنی را مهم‌ترین برنامه دشمن در ایام حساس پیشرو قلمداد کرد و افزود: مهم‌ترین دستاویز دشمن ایجاد اختلاف است و تمام تلاش خود را برای اختلاف بین مجلس و دولت، شیعه و سنی مصروف کرده که باید مواظب بود این اختلافات به جامعه سرایت نکند.

وی با اشاره به 14 بهمن روز فناوری فضایی اذعان کرد: یکى از عرصه‏هایى که امروزه پیشرفته‏ترین فناورى‏ها و امکانات را در راستاى رشد خود به خدمت گرفته و عرصه رقابتى براى نمایش میزان رشد علمى کشورهاى پیشرو است، عرصه هوا فضاست.

شیدایی اضافه کرد: جمهورى اسلامى ایران اکنون جزو 10 کشورى است که از فناورى ساخت و پرتاب ماهواره برخوردار بوده و این جایگاه رفیعی به جمهورى اسلامى ایران در بهره‏مندى از تکنولوژى‏هاى نوین بخشیده است.

به گفته وی، دانشمندان و متخصصان فضایى جمهورى اسلامى ایران موفق شدند با برداشتن گام بلند دیگرى در عرصه فناورى‏ پیشرفته فضایى، ارسال حیات به فضا و تحقیقات زیستى که در انحصار چند کشور است را براى ‏ایران به ارمغان آورند.

امام جمعه سیاهکل با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر با بیان اینکه انقلاب 34 سال سخت را پشت سر گذاشته است، خاطر نشان کرد: دشمنان در این سال‌ها به هر نحو ممکن بر ضد این انقلاب توطئه کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این سال‌ها با رهبری امام (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای این همه سختی را تبدیل به فرصت کرده‌ایم، اضافه کرد: کشور ما در تمام زمینه‌ها پیشرفت کرده و این امر موجب خشم دشمنان شده است.

شیدایی با بیان اینکه در علوم پزشکی، دارویی، هوا فضا، صنعت و به ویژه صنایع دفاعی هوایی و دریایی پیشرفت کرده‌ایم، یادآور شد: کشور در شبیه ‌سازی و نانوتکنولوژی رتبه 14 جهان را در اختیار دارد.

انتهای پیام/84001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول