اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم تاکید کرد

مشارکت گسترده مردم قم در برنامه‌های ایام الله دهه فجر

خبرگزاری فارس: استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را گرامی داشت و گفت: مردم قم حضوری پرشور و آگاهانه در برنامه‌های دهه فجر به ویژه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خواهند داشت.

مشارکت گسترده مردم قم در برنامه‌های ایام الله دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این پیام‌ آمده است: دهه فجر سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت امتی آگاه و شجاع به رهبری رساترین فریاد تاریخ حضرت امام خمینی(ره) در عصر کنونی است. ابر مردی که با ذکاوت و ظرافتی بی‌نظیر و هدایت‌های نورانی خود توده‌های انقلابی این مرز و بوم را بر علیه ظلم و بیداد فاسدترین حکومت تاریخ معاصر شوراند و بنیانگذار انقلابی جاودان شد.

در ادامه این پیام تصریح شده است: انقلابی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از مکتب سرخ عاشورای حسینی که پس از قرن‌ها، اسلام ناب محمدی را احیا کرد و موجب اعاده روح عزت‌طلبی، خودباوری و تقویت علقه اخوت و همبستگی مسلمین شد. جاری شدن نسیم روح‌نواز و جان‌افزای انقلاب اسلامی پایان خوشی بود بر قرن‌ها انتظار ملت‌هایی که از صدر اسلام در انتظار تحقق نمونه‌ای از حاکمیت اسلام ناب بودند و نقطه پایانی بر سال‌ها ظلم، جنایت، بی‌عدالتی، بی‌دینی و غارت و چپاول دین و ایمان و اموال ملت ایران توسط رژیم طاغوت بود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: انقلاب اسلامی به عنوان معجزه بزرگ قرن که بر خلاف تمام پیش‌بینی‌ها و محاسبات تحلیل‌گران و مفسران سیاسی اجتماعی و حامیان رژیم طاغوت به بار نشست، زمینه‌ای شد تا ملت‌های مسلمان جهان دریابند که با تمسک به حبل المتین اندیشه‌های ناب اسلامی می‌توانند در مقابل ظلم و ستم مستکبران جهان ایستادگی کرده و افق‌های روشن خودکفایی و خوداتکایی را پیش روی خود ببینند.

در ادامه این پیام افزوده شده است: اینک سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که انقلاب اسلامی در خط روشن و مستقیم ترسیم شده از سوی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و با رهبری خلف صالح آن عزیز سفر کرده، مقام معظم رهبری به سرعت در مسیری پر افتخار، افقی روشن و پر امید در حال حرکت است. گذشت بیش از سه دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و استمرار هدایت‌بخشی سکان‌دار انقلاب در جایگاه رفیع ولایت فقیه، این باور را در اذهان ملت بزرگ ایران اسلامی نهادینه کرده است که با وجود تمام تهاجمات و تحریم‌های دشمن، ما می‌توانیم افق‌های فرا رو را یکی پس از دیگری در نوردیده و با تکیه بر ذوق و نبوغ ذاتی خود به سوی فتح قلل عزت، پیشرفت و سربلندی گام برداریم.

در پایان این پیام آمده است: ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و به شکرانه سی و چهار سال حیات طیبه در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خالصانه‌ترین درود و سلام‌های خود را به روح و روان پاک و مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تمام شهدا و ایثارگران گرانقدر دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیم می‌داریم. بی‌تردید اقشار مختلف مردم مؤمن، انقلابی و ولایتمدار استان مقدس قم امسال نیز به مانند سال‌های گذشته، حضوری پرشور و آگاهانه در برنامه‌های دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، داشته و ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام راحل، بیعتی مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خواهند داشت.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول