اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب

یادواره شهدای مسجدالغفور اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین یادواره 45 شهید سرافراز مسجدالغفور اصفهان، امشب با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های این شهدا در این مسجد برگزار می‌شود.

یادواره شهدای مسجدالغفور اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دبیر یادواره شهدای مسجدالغفور ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مراسم یاد و نام 45 شهید مسجدالغفور که دوران کودکی و نوجوانی خود را در این مسجد سپری کردند و جزو نمازگزاران آن بوده‌اند، گرامی داشته می‌شود.

محمد سلطانی ادامه داد: این شهدا پیش از جنگ تحمیلی در فعالیت‌های انقلابی نیز حضور داشته‌اند و به همین منظور یادواره بزرگداشت آنها همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این شهدا در عملیات‌های مختلف جنگ تحمیلی به شهادت رسیده‌اند، بیان داشت: هدف از برگزاری این یادواره، زنده نگاه داشتن یاد شهدا و تجلیل از خانواده‌های این بزرگواران است.

فرمانده پایگاه بسیج مسجدالغفور افزود: این مراسم با حضور نمازگزاران مسجدالغفور، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و برخی از مسئولان اداری و نظامی استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: یادواره 45 شهید مسجدالغفور با سخنرانی حجت‌الاسلام میردامادی امام جمعه موقت اصفهان آغاز می‌شود و با اجرای تئاتر و سرود، خاطره‌گویی یکی از سرداران جنگ و تجلیل از خانواده شهدا ادامه می‌یابد.

به گزارش فارس، این مراسم از ساعت 19 تا 21 امشب (شنبه) در مسجدالغفور اصفهان واقع در خیابان سروش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63001/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول