اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

اشتغال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اولویت کاری دولت باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس گفت: توجه به مسکن و اشتغال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد باید در اولویت کاری دولت باشد.

اشتغال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اولویت کاری دولت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی ظهر امروز در مراسم افتتاح چهار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردوس اظهار کرد: تامین مسکن مناسب و ایجاد اشتغال برای مددجویان آنها را به خودکفایی بیشتر نزدیک می‌کند.

وی سیاست کلان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال‌های اخیر را تامین مسکن مناسب برای مددجویان این نهاد حمایتی عنوان کرد و افزود: دولت باید بیش از پیش به تامین مسکن و اشتغال مددجویان توجه داشته باشد و این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهد.

این مسئول کمیته امداد را یادگار امام خمینی (ره) دانست و تصریح کرد: باید با حمایت بیشتر از مددجویان در زمینه‌های مختلف آنان را به سوی استقلال و خودکفایی پیش برد تا با این خودکفایی از زیر چتر حمایت امداد خارج شوند.

 
احداث 14 واحد مسکونی برای مددجویان امداد در فردوس

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فردوس نیز متذکر شد: در حال حاضر تعداد 14 واحد مسکونی برای مددجویان و زنان بی‌سرپرست این نهاد در حال ساخت است.

علیرضا پاکدل ادامه داد: تعداد دو واحد مسکونی در فردوس و دو واحد نیز در اسلامیه و باغستان از سال‌های گذشته به عنوان منازل سازمانی در اختیار امداد بود که در سال گذشته با پیگیری لازم این واحدها به خانواده‌های بی‌سرپرست امداد واگذار و مبلغ 120 میلیون ریال نیز صرف بهسازی و نوسازی این واحدها شد.

افتتاح پایگاه بسیج اداری شهید لاجوردی اداره زندان فردوس، ادامه مسابقات ورزشی، اعزام سخنران و گروه‌های تبلیغاتی به روستاها و برگزاری جشن فجر از دیگر برنامه‌های سومین روز دهه مبارک فجر در فردوس است.

انتهای پیام/69007/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول