اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 94

سالن‌های ورزشی زیرآب و پل سفید افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سالن‌های ورزشی شهرهای زیرآب و پل سفید به عنوان چهل و ششمین و چهل و هفتمین طرح ورزشی دهه فجر مازندران صبح امروز در سوادکوه افتتاح شد.

سالن‌های ورزشی زیرآب و پل سفید افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، فرماندار سوادکوه و رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه برای ساخت سالن‌های چند منظوره شهرهای زیرآب و پل سفید حضور داشتند.

احداث 3 سالن ورزشی روستایی جدید در سوادکوه

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه صبح امروز در مراسم افتتاحیه سالن چند منظوره ورزشی شهرهای زیرآب و پل سفید با اشاره به فعالیت‌های ورزشی و لزوم ساخت فضاهای جدید در سوادکوه، گفت: سالن‌های ورزشی شهر‌های زیرآب و پل سفید موجب ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های ورزشی می‌شود.

محمدرضا دارابی بر افزایش فضاهای ورزشی در روستاهای سوادکوه تأکید کرد و افزود: سه سالن ورزشی در روستاهای کاردیکلا، لفور و اتوی سوادکوه در حال ساخت است.

حضور 4 سوادکوهی در المپیک

فرماندار سوادکوه با اشاره به اینکه کلنگ پروژه سالن ورزشی سوادکوه توسط پریچهره به زمین زده شد، گفت: استعدادهای ورزشی سوادکوه، توانمندی‌های خود را در میادین جهانی و المپیک نشان داده‌اند.

عزیز باقری حضور چهار ورزشکار سوادکوهی در المپیک لندن را از افتخارات سوادکوه عنوان کرد و افزود: مجتبی عابدینی به عنوان نخستین شمشیرباز کشور در مسابقات المپیک، بهداد سلیمی به عنوان قوی‌ترین وزنه‌بردار جهان، رضا یزدانی‌چراتی و مهدی تقوی از ورزشکاران کاروان ایران در مسابقات المپیک بودند و رمضان صالح‌نژاد نیز از افتخارات ما در پارالمپیک سال‌های گذشته و دارای افتخارات مختلف بوده است.

وی از پیگیری خود برای احداث استخر در شهر زیرآب خبر داد و گفت: برای احداث استخر در شهر زیرآب نامه مربوط به مساعدت را به صورت دستی به رئیس جمهور دادم.

فرماندار سوادکوه افزود: احداث سالن‌های بیشتر در سایه رهبری آیت‌الله خامنه‌ای و خدمات دولت خدمتگزار موجبات تربیت جوانان قهرمان بیشتری را فراهم خواهد آورد.

هزینه 8 میلیاردی برای سالن‌های سوادکوه

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با تقدیر از مسئولان اداره‌ها و نهادها و نمایندگان مجلس در پیگیری فعالیت‌های ورزشی، گفت: فضاهای ورزشی شهرستان سوادکوه نسبت به شهرهای دیگر مازندران مناسب است.

محمدتقی علوی از افتتاح چهل و ششمین و چهل و هفتمین طرح ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در شهرهای زیرآب و پل سفید خبر داد و خاطر نشان کرد: سرانه ورزشی شهرستان سوادکوه، 136 سانتی‌متر است که فراتر از برنامه چهارم توسعه است.

وی افزود: برای ساخت سالن‌های چند منظوره در شهرهای زیرآب و پل سفید، هشت میلیارد ریال هزینه شده است که در زمینی به مساحت 2 هزار و 600 متر مربع ساخته شده است.

انتهای‌پیام/86015/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول