اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت چناران:

انقلاب اسلامی باعث عزت ایران شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت چناران گفت: امام خمینی(ره) به پشتوانه خداوند و ملت، انقلاب کرده و این انقلاب باعث عزتمند شدن ایران در جهان شده است.

انقلاب اسلامی باعث عزت ایران شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم صابر در جشن انقلاب در جمع مردم روستای شترپا از توابع بخش مرکزی چناران گفت: ایران قبل از انقلاب هیچ جایگاه و ارزشی در دنیا نداشته ولی به زحمت شهدای انقلاب و رهبری داهیانه امام راحل، ایران امروز در دنیا مانند نور می‌درخشد و ملل از ایران در سرنوشتشان الگو می‌گیرند.

وی افزود: دشمنان تاکنون از انواع ترفندها و توطئه‌ها برای نابودی انقلاب تلاش کرده‌اند ولی ملت غیور ایران با بصیرت و پیرو ولایت فقیه و مقام معظم رهبری هستند و آن توطئه‌ها را خنثی کرده و خواهند کرد.

وی ادامه داد: اقتدار انقلاب اسلامی ایران باعث شده که جهان، خصوصا آمریکا و اسرائیل از ایران حساب ببرند و این حساب بردن دشمنان از برکت انقلاب و ولایت فقیه است.

حجت‌الاسلام صابر بیان داشت: ملت ایران همیشه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و هستند و رهبرمان نماینده امام زمان است و واجب است از فرامین ایشان اطاعت کنیم.

امام جمعه موقت چناران با انتقاد از گسترش ماهواره گفت: ماهواره اعتقادات و باورهای دینی و اسلامی ما را ویران می‌کند.

انتهای پیام/70005/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول