اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران خبر داد

قهرمانی قائمشهر در رقابت‌های وزنه‌برداری مازندران

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران از قهرمانی قائمشهر در رقابت‌های وزنه‌برداری بزرگسالان استان خبر داد.

قهرمانی قائمشهر در رقابت‌های وزنه‌برداری مازندران

محمدصادق محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: این دوره از مسابقات که با نام جام مرحوم زنده یاد رمضانعلی نائیج به میزبانی فریدونکنار برگزار شد در نهایت با قهرمانی قائمشهر خاتمه پذیرفت.

وی گفت: در این رقابت‌ها، 45 وزنه‌بردار از 9 شهر استان و یک تیم از گیلان حضور داشتند که با شناخت نفرات برتر اوزان مختلف و تیمی به پایان رسید.

دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران درباره تیم‌های اول تا سوم این مسابقات افزود: قائمشهر با 176 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های فریدونکنار با 145 امتیاز و نوشهر با 84 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

محمدی با اشاره به نفرات برتر مسابقات انفرادی دسته‌های مختلف اظهار داشت: وزنه‌برداران قائمشهری، نوشهری، بابلی و فریدونکناری بیشترین عنوان انفرادی را به‌دست آوردند.

وی ادامه داد: در دسته 56 کیلوگرم مهدی فروتن هاشمی از قائمشهر با رکورد 164 کیلوگرم، در دسته 62 کیلوگرم مهیار خرسندی از بابل با رکورد 202 کیلوگرم و در دسته 69 کیلوگرم مهدی رضازاده از بابل با رکورد 257 کیلوگرم اول شدند.

دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران گفت: سعید رفیع‌نژاد از نوشهر در دسته 77 کیلوگرم با رکورد 320 کیلوگرم، محمود اسماعیل‌زاده از فریدونکنار در دسته 85 کیلوگرم با رکورد 313 کیلوگرم و محمدجواد راوش از نوشهر در دسته 94 کیلوگرم به رکورد 357 کیلوگرم نیز قهرمان شد.

محمدی درباره نفرات برتر سنگین وزن این رقابت‌ها افزود: سهیل خزایی از نوشهر در دسته 105 کیلوگرم با رکورد 309 کیلوگرم و پدرام صمدی از قائمشهر در دسته فوق سنگین مثبت 105 کیلوگرم با رکورد 382 کیلوگرم با بلند کردن بیشترین وزنه قهرمان سنگین وزن شدند.

وی در پایان با اشاره به رقابت نزدیک وزنه‌برداران در این پیکارها خاطر نشان کرد: نفرات برتر این مسابقات برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور به تیم مازندران دعوت می‌شوند.

انتهای‌پیام/86005/م10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول