اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف شهرستان خدابنده:

11 هزار رقبه در استان زنجان وجود دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف شهرستان خدابنده از وجود 11 هزار رقبه در استان زنجان خبر داد.

11 هزار رقبه در استان زنجان وجود دارد

اسدالله آقا مراد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 378 موقوفه در شهرستان خدابنده وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 11 هزار رقبه در شهرستان خدابنده موجود است، افزود: همچنین 8 هزار مستاجر موقوفات در این شهرستان موجود است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به اینکه سالانه برنامه‌های فرهنگی مختلفی در امامزاده‌ها و بقاع شهرستان خدابنده اجرا می‌شود، اضافه کرد: سالانه بیش از 97 برنامه فرهنگی در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از برنامه‌ها به صورت مستمر و برخی نیز به صورت مناسبتی و در ایام خاصی از سال اجرا می شود.

آقا مراد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مناسبتی این اداره آرامش بهاری است، اضافه کرد: این برنامه در ایام عید نوروز در جوار بقاع متبرکه اجرا می‌شود که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مردم این شهرستان و گردشگران ورودی می شود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه سوگواره یاس نبوی نیز اشاره داشت و گفت: این برنامه نیز معنوی و مذهبی بوده و در ایام سوگواری دخت پیامبر گرامی اسلام اجرایی می‌شود.

رئیس اداره اوقاف شهرستان خدابنده در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای برنامه بصیرت عاشورایی در جوار امامزاده‌های شهرستان نیز اشاره داشت و گفت: این برنامه به مناسبت ماه محرم و با هدف بصیرت افزایی عاشورایی در جامعه اجرایی می‌شود.

وی همچنین به برگزاری کلاس آموزش قرآن و تربیت حافظان قرآنی اضافه کرد: تربیت حافظان در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی در کشور صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73005/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول