اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کرمان:

ماهواره موجب بی‌تفاوتی فرزندان نسبت به ارزش‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: استفاده از ماهواره و تماشای صحنه‌های نامناسب موجب بی‌تفاوتی فرزندان نسبت به ارزش‌ها می‌شود.

ماهواره موجب بی‌تفاوتی فرزندان نسبت به ارزش‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان حجت‌الاسلام علی مختارآبادی پیش از ظهر امروز در گردهمایی انجمن اولیا و مربیان مدارس به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: دعامحوری یکی از رمزهای موفقیت خانواده است.

وی با بیان اینکه در مواردی مانند عفاف و حجاب باید خانواده‌محوری مورد توجه قرار گیرد، افزود: ما باید خانواده را بر دیگران مقدم بدانیم و در دعوت به خوبی‌ها خانواده‌محور باشیم.

مختارآبادی بیان کرد: استفاده از ماهواره و تماشای صحنه‌های نامناسب توسط والدین موجب سست شدن فرزندان نسبت به ارزش‌هایی مانند عفاف و حجاب می‌شود، زیرا زمانی که فضای معصیت در جامعه وجود داشته باشد، اطاعت خدا انجام نمی‌شود.

وی قرآن‌گرایی را امری مهم در موفقیت خانواد برشمرد و افزود: قرآن باید در جامعه و خانه محور باشد و تلاوت آیات نورانی کلام‌الله انجام شود.

مختارآبادی با اشاره به اینکه فرزندان خود را باید با پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) آشنا کنیم، بیان کرد: انتخاب الگوی خانوادگی یکی دیگر از رمزهای موفقیت خانواده به شمار می‌آید که باید اهل بیت(ع) را در این زمینه الگوی خود قرار دهیم و الگوبرداری از غربی‌ها را انجام ندهیم.

به گزارش فارس، گردهمایی انجمن اولیا و مربیان مدارس با اجرای سرود توسط اعضای انجمن ناشنوایان استان کرمان و تجلیل از برگزیدگان کشوری،‌استانی و منطقه‌ای ناحیه دو آموزش و پرورش کرمان همراه بود.

انتهای پیام/80019/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول