اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی همدان:

مداحان باید از هر نظر شاخص باشند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات شهرستان همدان با بیان اینکه مداحان باید از هر نظر شاخص باشند، گفت: اگر فردی سطح علمی بالایی ندارد نباید به این عرصه وارد شود.

مداحان باید از هر نظر شاخص باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام محمد جمشیدی پیش از ظهر امروز در جلسه نشست بصیرتی هیئت‌های مذهبی به حضور زنان مداح در استان و فعالیت‌های آنان اشاره و اظهار داشت: چندی پیش به زنان اجازه مداحی داده نمی‌شد و در حال حاضر زنان می‌توانند در هیئت‌های زنان مداحی کنند اما با وجود این آسیب‌های زیادی متوجه این قشر است.

وی تصریح کرد: افرادی به عمد علیه دین اسلام تبلیغ کرده و شبهه‌افکنی می‌کنند، گرچه در ایران این تعداد کم هستند اما باید مراقب تحرکات آنها بود.

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان همدان افزود: گروه دیگری در این بین هستند که به صورت ناخواسته وارد مسائل شده و شبهه‌افکنی می‌کنند که باید آنها را نیز از این مسیر دور کرده و نسبت به آگاه کردن آنها اقدام شود.

وی با بیان اینکه گروهی دیگر با سکوت خود در جامعه آسیب‌هایی را ایجاد می‌کنند، ابراز داشت: مردم نباید نسبت به مسائل پیرامون خود بی‌تفاوت باشند.

جمشیدی به وظایف سازمان تبلیغات اشاره و عنوان کرد: ساماندهی، برنامه‌ریزی و تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام از جمله وظایف پیش رو است..

وی بحث ترویج خرافات در شهرستان همدان اشاره و خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی از مجالس خانم‌ها بیشتر رؤیا و یا خرافات نقل می‌شود و این برای هیئت‌های ما ضرر دارد و باید از آن جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همدان خطاب به مسئولان هیئت‌ها افزود: مسئولان هیئت‌های مذهبی باید نسبت به مسائل خرافی و رویایی که در مجالس نقل می شود عکس‌العمل نشان دهند و در برابر اشاعه این مسائل ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه مداحان باید از هر نظر شاخص باشند، تصریح کرد: اگر فردی سطح علمی بالایی ندارد نباید به این عرصه وارد شود.

جمشیدی به برنامه‌های سازمان تبلیغات در سال آینده اشاره کرد و گفت: هر هیئتی که بخواهد تشکیل شود از سال آینده باید یک فرایند جدید و کلاس‌های آموزشی را پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/89007/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول