اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنجان در مجلس:

بودجه سال آتی براساس اقتصاد مقاومتی تصویب می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال آتی دولت براساس اقتصاد مقاومتی تنظیم می‌شود و توسط مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار می‌گیرد.

بودجه سال آتی براساس اقتصاد مقاومتی تصویب می‌شود

مجید منصوری بیدکانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سئوال که آیا لایحه بودجه سال آتی برای تصویب به مجلس ارسال شده است، اظهار کرد: هفته گذشته لایحه بودجه سال 1392 به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده بود.

وی با تاکید بر اینکه در صورتی که این لایحه در روز‌های تعطیلی گذشته به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارسال شده باشد از این موضوع اطلاعی ندارم، اضافه کرد: اما امیدوارم که در صورت عدم ارسال این لایحه به مجلس در هفته جاری شاهد ارسال بودجه سال آتی از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی باشیم.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه دولت ماهیت برنامه‌ای دارد، تصریح کرد: کارشناسان اقتصادی باید مسائل اقتصادی موجود در کشور را پیش‌بینی کنند و براساس این پیش‌بینی‌ها نسبت به تنظیم لایحه بودجه اقدامات لازم را انجام بدهند.

وی ادامه داد: شاید این کارشناسان در پیش‌بینی مسائل به صورت ضعیف عمل کنند و به این دلیل لایحه بودجه با تأخیر به مجلس ارسال می‌شود.

منصوری بیدکانی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اظهارات ارائه شده مبنی بر کاهش 25 درصدی بودجه سال آتی دولت آیا این کاهش را تأیید می‌کنید یا خیر، تاکید کرد: لایحه بودجه سال آتی دولت به صورت انقباضی‌تر برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

وی تحریم‌ها و مسائل اقتصادی حاکم بر کشور را دلیل انقباضی‌تر بودن بودجه سال آتی دولت دانست و افزود: بودجه سال آتی دولت براساس اقتصاد مقاومتی تنظیم می‌شود و توسط مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار می‌گیرد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس باید با تصویب بودجه بر اساس اقتصاد مقاومتی تا حدودی هزینه‌های موجود در کشور را کاهش بدهد، گفت: براساس تحریم‌ها و مسائل اقتصادی حاکم بر کشور مجلس ناچار است که بودجه سال آتی را با مقداری کاهش تصویب کند و هزینه‌های جاری کشور نیز باید کاهش یابد.

وی با بیان اینکه برخی از بودجه‌ها را نمی‌توانیم محدود کنیم، اظهار کرد: برخی از بودجه‌ها مانند بودجه‌های عمرانی سبب اشتغال‌زایی می‌شوند و مجلس نباید از این بودجه‌ها صرف نظر کند.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول