اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لا‌له‌خیر/ 101

18 طرح کشاورزی و عمرانی در آمل به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر، 18 طرح کشاورزی؛ تعاونی و برق‌رسانی در شهرستان آمل به بهره‌برداری رسید.

18 طرح کشاورزی و عمرانی در آمل به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، 18 پروژه عمرانی تولیدی ـ خدماتی جهاد کشاورزی، اداره تعاون و کار و اداره برق شهرستان آمل با حضور مسئولین استانی شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شرکت تعاونی بسته‌بندی بارمان دانه روستای فیروزکلا با  15 نفر اشتغالزایی با حضور کیاکجوری معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران و فرماندار آمل به بهره‌برداری رسید.

فرماندار آمل عصر امروز در این مراسم بیان داشت: کشور در 32 سال گذشته راه استقلال خود را طی کرده است و همواره به این راه ادامه خواهد داد.

یدالله اکبرزاده اظهار کرد: واحدهای تولیدی به حمایت‌هایی نیاز دارند که امیدواریم در کارگروه‌های استانی و شهرستانی بتوانیم به این امر جامه عمل بپوشانیم.

آبیاری تحت فشار باغ کیوی فرهمند روستای کارچی کلا به میزان 7 هکتار و با اعتباری بالغ بر 290 میلیون ریال، آبیاری تحت فشار باغ کیوی نعمتی از روستای فیروزکلا به میزان 6/1 هکتار با اعتبار 76 میلیون ریال، شن‌ریزی جاده بین مزارع روستای فیروزکلا به طول 4 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 460 میلیون ریال، کانال بتونی به طول 1600 متر و با اعتباری بالغ بر 290 میلیون ریال نیز در روستای فیروزکلا، کانال لاینینگ بتونی روستای کمدره به طول دو هزار متر و با اعتباری بالغ بر 450 میلیون ریال نیز از سوی جهاد کشاورزی شهرستان آمل مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این طرح‌ها با اعتبار یک میلیارد و 326 میلیون ریال سهم دولت از محل اعتبارات ملی، استانی و صندوق توسعه بخش کشاورزی و مبلغ 240 میلیون ریال دیگر نیز آورده شخصی سهم متقاضی تامین و هزینه شده است.

همچنین امروز احداث خط 20 کیلوولت روستای ساییج‌ محله از سوی امور برق شهرستان آمل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فارس، همزمان با این طرح، 12 طرح برق‌رسانی به روستاهای آمل نیز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای‌پیام/86011/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول