اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور:

دهه فجر فرصت هشدار و تذکر است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور ایام الله دهه فجر را ایام بیداری و فرصت هشدار و تذکر دانست و افزود: این ایام فرصت هشیاری نسبت به وظایفی است که ما در آینده نسبت به آن مسئولیم.

دهه فجر فرصت هشدار و تذکر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی در مراسم آغاز پنجمین دوره فعالیت مرکز تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران افزود: گمنامی ارزش والایی بوده و خداوند فرموده است در میان عبادت‌ها پاداش روزه را خود می‌دهد یا خود پاداش روزه است، چرا که روزه تبرزی ندارد.

وی از طلاب مرکز تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواست تا حرارت و انگیزه هدایت انسان‌ها را در طول تحصیل و پس از آن حفظ کنند و در آینده از ارتباط با طلاب حداکثر استفاده را برای ایفای نقش طلاب در برابر فرد و جامعه بهره ببرند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور همچنین از طلاب این مرکز خواست تا علاوه بر رشد تحصیلی،‌ فعالیت در شاخه‌های مختلف را به شکل فردی انجام دهند و همواره پرمطالعه و پرفکر باشند.

وی با بیان اینکه روحانی تا زنده است به واردات علمی نیاز دارد، افزود: اینکه مومنی بگوید ما در برابر جامعه وظیفه‌ای نداریم، بدترین غفلتی است که ممکن است به آن دچار شود و همه ما نسبت به مسائل انقلاب و اسلام مسئولیم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور ایام الله دهه فجر را ایام بیداری و فرصت هشدار و تذکر دانست و افزود: این ایام فرصت هشیاری نسبت به وظایفی است که ما در آینده نسبت به آن مسئولیم.

وی با بیان اینکه خداوند به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی را به رهبری امام راحل پیروز کرد، ادامه داد: در طول تاریخ پیروزی حق در چنین وسعت مکانی و زمانی رخ نداده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی اضافه کرد: اگر روحانیت شیعه ذره‌ای نسبت به وقایع جمهوری اسلامی بی‌تفاوتی نشان دهد آسیب آن اول از همه متوجه خود روحانیت خواهد بود.

وی از جمهوری اسلامی به عنوان تمکنی یاد کرد که خداوند به روحانیت داده است تا به وظیفه خود عمل کند و امر خدا را به انجام برساند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور افزود: هر روحانی باید به شئون نظام اسلامی مشغول یا دل‌مشغول باشد.

انتهای پیام/2258/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول