اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

شدت تحریم دشمنان نشان از انتخاب راه درست ایران است

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: علت شدت گرفتن تحریم‌های اقتصادی دشمنان، نشان از انتخاب راه درست توسط ایران است.

شدت تحریم دشمنان نشان از انتخاب راه درست ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، حسین صادق عابدین عصر امروز در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور امام جمعه، نماینده مردم و فرماندار و دیگر مسئولان این شهرستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش فیروزآباد برگزار شد، اظهار داشت: سی و چهار سال پیش انقلاب اسلامی توسط مردم شریف و متدین کشور ما شکل گرفت.

وی ادامه داد: انقلاب ما با سایر انقلاب‌ها متفاوت بود و به همین دلیل باعث شد که روز به روز سربلندتر، موفق‌تر و پیروزتر از گذشته شود.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: شاخصه‌هایی که در انقلاب اسلامی ما وجود داشت آن را از سایر انقلاب‌هایی که قبل و بعد از آن صورت گرفت، متمایز و متفاوت کرد.

صادق عابدین تصریح کرد: مهم‌ترین عامل متمایز کننده انقلاب اسلامی ما وجود رهبری ولی فقیه بود.

وی افزود: رهبری فهیم، هوشیار به مسائل روز و مسلط به مسائل داخلی و خارجی دنیا از امتیازات و عامل پیروزی انقلاب اسلامی ما بود.

مدیر ارشد استان فارس ابراز داشت: رهبری از جنس مردم بود و خود را خادم مردم می‌دانست و به دست و بازوی رزمندگان اسلام بوسه می‌زد و به این بوسه افتخار می‌کرد.

صادق عابدین عنوان کرد: انقلاب ما با حضور مردم و در بطن آنان شکل گرفت و به خاطر اینکه احساس نیاز کردند و از شرایط آن زمان ناراضی بودند، شکل گرفت.

وی بیان کرد: انقلاب ما یک انقلاب معنوی بود و مردم رسالتی را در خود احساس کردند که باید ایران را اسلامی کنند.

این مقام مسئول اذعان داشت: وجود رهبری ولی فقیه، حضور مردم در تمام عرصه‌های انقلاب، حمایت از مسئولان و مردمی بودن مسئولان از ویژگی‌های انقلاب ما بود.

صادق عابدین با اشاره به فتنه سال 88، گفت: دشمن با توجه به رفتار دولت‌های گذشته شرایط را برای به عرصه آمدن خود مهیا دید.

وی اضافه کرد: دشمنان از بعد از انقلاب نقاط ضعف حکومت و مردم را شناسایی و در فتنه 88 آن را اجرا و سعی کردند میان مردم و مسئولان فاصله اندازند.

استاندار فارس بیان داشت: فتنه 88 به فضل خداوند با هوشیاری مردم و با رهبری عالمانه خنثی شد و هشت سال تلاش دشمنان بر باد رفت و توطئه‌های 25 ساله دشمن از ابتدای انقلاب تا فتنه 88 با شکست مواجه شد.

صادق عابدین در ادامه خاطرنشان کرد: این اتفاق موجب شد تا انقلاب ما بیمه شده و نقاط ضعف شناسایی شود.

وی علت شدت یافتن تحریم‌های دشمنان را عملکرد صحیح انقلاب دانست و گفت: علت تحریم‌ها به دلیل آن است که دشمن با تحریم قصد دارد ما را از راه درست منحرف کند و به راهی که خود می‌خواهد، بکشاند.

استاندار فارس تصریح کرد: هرچه ما به اهداف انقلاب نزدیک شویم، فشار دشمنان بیشتر می‌شود و این امر تا جایی می‌رسد که دشمن خود را نابود می‌کند.

صادق عابدین در پایان یادآور شد: مردم مانند گذشته صبورانه و هوشیارانه به مسائل داخلی و خارجی آگاه هستند و به دفاع علیه دشمنان و بدخواهان می‌پردازند.

انتهای پیام/2448/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول