اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار شیراز صورت گرفت

آغاز فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال 92 شیراز

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار شیراز ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال 92 این شهرستان، در قالب کارگروه‌های 12 گانه فعالیت خود را آغاز کرد.

آغاز فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال 92 شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین‌کلاه صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال 92  در شهرستان شیراز که در فرمانداری برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هدف از تشکیل جلسه ستاد هماهنگی و همکاری بیشتر تمام دستگاه‌های عضو ستاد به‌منظور میزبانی شایسته از هموطنان و شهروندان به ویژه زائران به سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران در ایام نوروز است و طرح نوروزی در شهرستان شیراز از 25 اسفند ماه امسال آغاز می‌شود و تا 15 فروردین ماه 92 ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: طرح نوروزی سال 92 با هدف توسعه و گسترش خدمات و امکانات برای رفاه حال زائران، مسافران و گردشگران در دستور کار ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان قرار دارد و باید تمام دستگاه‌ها برای تحقق این امر کمک کنند.

رئیس ستاد دائمی سفرهای شهرستان شیراز با ارزیابی عملکرد این ستاد در نوروز 91، ابراز داشت: یکی از مشکلات روزهای نخستین ایام نوروز، وجود کلید به دست‌ها بود که با هماهنگی‌های انجام شده از دومین روز نوروز 91 دیگر شاهد حضور این افراد در شهر نبودیم و هتل‌ها، میهمان‌پذیرها و دیگر اماکن ویژه زائران و مسافران به بهترین شکل در پذیرایی از میهمانان نوروزی به وظیفه خود عمل کردند.

فرماندار شیراز تصریح کرد: در نوروز 92 نیز مانند سال گذشته نصب هرگونه چادر در مکان‌های عمومی ممنوع بوده و در این مورد ستاد اسکان نوروزی تمهیدات لازم به منظور رفاه زائران و مسافران را اندیشیده است.

زرین‌کلاه در مورد پیش‌بینی حوادث غیرمترقبه از جمله احتمال بارندگی نیز گفت: اداره ورزش و جوانان شیراز به همراه دیگر دستگاه‌های عضو این ستاد موظفند مانند سال گذشته سالن‌های سرپوشیده خود را در صورت نیاز و با هماهنگی ستاد اسکان در اختیار زائران و مسافران نوروزی قرار دهند و این آمادگی تا آخرین روز فعالیت ستاد باید وجود داشته باشد.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول