اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در گفت‌وگو با فارس خبر داد

بازگشت دوباره «لئون پاچاچیان» ارمنستانی به نفت آبادان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: «لئون پاچاچیان» هافبک ارمنستانی تیم نفت آبادان پس از هفت ماه جدایی از تیم، مجددا به آبادان بازگشت.

بازگشت دوباره «لئون پاچاچیان» ارمنستانی به نفت آبادان

علی فیروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان از پیوستن «لئون پاچاچیان» هافبک ارمنستانی محبوب هواداران آبادانی به این تیم خبر داد و اظهار کرد: در حال پیگیری کارت مربیگری‌ام هستم تا برای حضور بر روی نیمکت نفت در مقابل تیم سپاهان اصفهان مشکلی به وجود نیاید.

وی با بیان اینکه در بازی مقابل سپاهان فقط به‌ دنبال نتیجه خواهیم بود، افزود: سپاهان برای جا نماندن از کورس قهرمانی می‌جنگد و ما نیز برای کنده شدن از انتهای جدول و دیگر دلیلی نمی‌بینم که برای بازی زیبا به میدان برویم.

حضور امام جمعه آبادان در تمرینات تیم فوتبال نفت

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: بازی بین دو تیم نفت آبادان و سپاهان اصفهان با دو خاستگاه متفاوت است، اما بین قابلیت‌های فنی این دو تیم تفاوت چندانی وجود ندارد و تنها چیزی که می‌تواند برنده این دیدار را مشخص کند، مسائل روحی روانی حاکم بر بازی خواهد بود.

وی همچنین عنوان کرد: امام جمعه شهرستان فردا با حضور در تمرینات تیم نفت از نزدیک با بازیکنان و اعضای تیم دیدار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، «لئون پاچاچیان» این بازیکن ارمنستانی پس از سه سال حضور در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، در انتهای فصل گذشته به صلاحدید کادر فنی وقت از تیم جدا و به کشور خود بازگشت.

انتهای پیام/2001/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول