اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز خبر داد

فعالیت 55 گروه مشاوران جوان در دستگاه‌های اجرایی استان البرز

خبرگزاری فارس: استاندار البرز به فعالیت 55 گروه مشاوران جوان در دستگاه‌های اجرایی این استان اشاره کرد و گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده به زودی تمامی دستگاه‌ها باید به این سرمایه فکری و اجرایی جوان و پویا مجهز شوند.

فعالیت 55 گروه مشاوران جوان در دستگاه‌های اجرایی استان البرز

به گزارش خبرگزار فارس از کرج، اصغر عربیان ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی تشکل‌های جوانان استان البرز اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به واسطه خون هزاران شهید به ثمر نشست و نقش جوانان در این میان بسیار اهمیت داشته است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به واسطه رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانانی صورت گرفت که امروز سبب شده است این انقلاب الگویی بسیار بزرگ برای دیگر کشورها محسوب شده و جوانان کشورهای دیگر از انقلاب ایران الگو بگیرند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: امروز دشمن در مقابل انقلابی ایستاده است که ریشه‌های آن در دل و عمق جان مردم رخنه کرده و هرگز حاضر نخواهد شد که آرمان‌های این انقلاب را به بهای ناچیز از دست بدهند.

عربیان تأکید کرد: آنچه امروزم دشمن انجام داده راه‌اندازی جنگ نرم است که این اقدام را تنها برای تخریب و تضعیف انقلاب در پیش گرفته است.

وی با اشاره به فرهنگ انقلاب و خودباوری که از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، افزود: فرهنگ انقلاب باید توسط جوانان به نسل‌های آینده منتقل شود.

عربیان در ادامه گفت: یکی از اتفاقات بسیار موثری که در دولت نهم و دهم افتاد توجه به جوانان و ایجاد گروه مشاوران جوان بود که گامی اساسی در جهت استفاده از استعدادهای جوانان است.

*تشکیل گروه مشاوران جوان از ابتکارات موفق و مفید است

وی تشکیل گروه مشاوران جوان را یکی از ابتکارات بسیار مهم شخص دکتر محمود احمدی‌نژاد و دولت دانست و افزود: حضور جوانان استفاده از استعدادها و تفکرات آنان نقش اساسی در اثربخشی تحولات ادارات دارد.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود یکی از ویژگی‌های تشکیل گروه مشاوران جوان را پرورش مدیران جوان در جهت ایجاد پویایی و حرکت در ساختارها و نهادهای کشور دانست اظهار داشت: این امر در مقوله تربیت مدیران سیاسی کشور بسیار اثرگذار است و این رابطه بین دانشگاه و صنعت بسیار ضروری است و باید از جوانان نیز در این عرصه حمایت‌های لازم به عمل آید .

*فعالیت 55 گروه مشاوران جوان در دستگاه‌های اجرایی استان البرز

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود به فعالیت 55 گروه مشاوران جوان در دستگاه‌های اجرایی این استان اشاره کرد و گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده به زودی تمامی دستگاه‌ها باید به این سرمایه فکری و اجرایی جوان و پویا مجهز شوند.

انتهای پیام/2302/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول