اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار ‌2.4 میلیارد ریال

مدرسه 5 کلاسه‌ نرماشیر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدرسه پنج کلاسه ‌نرماشیر با اعتبار ‌2 میلیارد و 460 میلیون ریال افتتاح شد.

مدرسه 5 کلاسه‌ نرماشیر افتتاح شد

‌به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، مدرسه پنج کلاسه شهرستان نرماشیر با اعتبار ‌2 میلیارد و 460 میلیون ریال ظهر امروز افتتاح شد.

محمود سام‌نژاد فرماندار نرماشیر در این آیین اظهار داشت‌: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته مشکلات زیادی از نظر کمبود فضاهای آموزشی، تجهیز و مقاوم‌سازی مدارس در شهرستان نرماشیر وجود داشت، اما با تلاش مسئولان و حمایت خیران، بخش عمده‌ای از مشکلات برطرف شده است.

وی بیان داشت: شهرستان نرماشیر طی دو سال گذشته به اندازه چند‌ سال در‌ زمینه فضاهای آموزشی پیشرفت داشته است.

سام‌نژاد عنوان کرد: این آموزشگاه در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع با زیربنای 440 مترمربع احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت این آموزشگاه 2 میلیارد و 460 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده و زمین آن از سوی خیران بومی اهدا شده است.

فرماندار‌ نرماشیر ابراز داشت: عظمت و جایگاه والای اقدام معنوی خیران به ویژه خیران مدرسه‌ساز بر کسی پوشیده نیست و باید این امر خیر در سطح جامعه توسعه و نهادینه شود. 

وی با اشاره به نقش موثر خیران مدرسه‌ساز در توسعه و پیشرفت کشور افزود: توسعه و تجهیز مدارس نقش بسیار زیادی در بهتر اجرا شدن سند تحول بنیادین ‌آموزش و پرورش دارد.

سام‌نژاد ‌به نقش بی‌بدیل حضرت امام خمینی(ره) در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: حضرت امام خمینی(ره) طی عمر شریف خود ثابت کردند که به غیر از خدای متعال از احدی هراس ندارد و همواره در راستای کسب رضای خداوند متعال گام برداشت.

وی همچنین به پیشرفت‌های کنونی کشورمان هم اشاره کرد و گفت‌: امروز دشمنان اسلام چشم دیدن قدرت ایران اسلامی را ندارند و با سنگ‌اندازی‌های فراوان و تهاجم فرهنگی قصد تخریب باور و اعتماد به نفس ملت را دارند.

سام‌نژاد بیان داشت: اگر ملت ایران گوش‌ به فرمان رهبری باشد و در تمام‌ گردنه‌های سخت سیاسی و اجتماعی از رهنمود‌های این رهبر فرزانه استفاده کند، هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی پیشرفت کشور را بگیرد.

انتهای پیام/80026/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول