اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل مطرح کرد

پاسخ دندان‌شکن ملت ایران به شیطنت‌های دشمنان در‌ 22 بهمن‌

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: در حالی که بدخواهان ‌احساس می‌کنند ملت ایران به خاطر تحریم‌ها‌ دست از حمایت جمهوری اسلامی ایران برداشته‌اند در 22 بهمن امسال با حضور‌ی دندان‌شکن به شیطنت‌های چند ماه اخیر آنها پاسخ خواهند داد.

پاسخ دندان‌شکن ملت ایران به شیطنت‌های دشمنان در‌ 22 بهمن‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح در اردبیل اظهار داشت: صلابتی که امروز جمهوری اسلامی ایران به واسطه پشتیبانی ملت و روحیه ولایتمداری آحاد جامعه از آن برخوردار است، صلابتی شکننده و یا مقطعی نیست بلکه اقتداری جاودانه است که روز به روز ذلت و خواری را برای اهریمنان و صلح و آرامش و امنیت را برای دوستان فراهم می‌آورد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد:‌ در حالی که بدخواهان این مردم و نظام احساس می‌کنند ملت به خاطر تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دست از حمایت جمهوری اسلامی ایران برداشتند در 22 بهمن امسال شاهد می‌باشند که حضور آحاد مردم پاسخی دندان‌شکن به شیطنت‌های چند ماه اخیر آنها است و این حضور و ندای حمایت از جمهوری اسلامی ایران همچون تیری زهرآلود است که بر قلب دشمنان اثر می‌کند.

نیکزاد با یادآوری این مطلب که آزموده را آزمودن خطا است، خاطرنشان کرد: ملت ایران در سنگرهای مختلف و در سه دهه گذشته آزمون‌ها و گردنه‌های بسیار سهمناکی را پشت سر گذاشته اما ذره‌ای از اهداف 57 عدول نکرده است که قطعاً این بار نیز از سنگر صلابت و مجاهدت خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

این مسئول با مقایسه پیشرفت‌های نظامی ایران و صلابت نیروهای مسلح به برکت جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: قبل از انقلاب نیروهای مسلح ما هیچ اقتدار و عظمتی از خود نداشتند و در این حوزه کشورمان وابسته به مستشاران نظامی بود که هر روز برای این ملت و به نفع خودشان تصمیم‌گیری می‌کردند.

وی بیان کرد: قبل از انقلاب اساس حرکت نیروهای مسلح ما حفظ منافع آمریکا در منطقه و به اصطلاح ژاندارم کشورهای مقتدری بود که هر روز سعی می‌کردند به بهانه‌های مختلف ایران آن زمان را تحت فشار قرار دهند تا باجی از آنها بگیرند.

استاندار اردبیل ادامه داد: ما بعد از پیروزی انقلاب متوجه شدیم که چقدر در ذلت و وابستگی محض بودیم به طوری که حتی توان تولید سیم خاردار را نداشتیم و در جنگ هشت ساله نیز در نهایت محرومیت میدان را به نفع خود تمام کردیم.

وی گفت: در 34 سال گذشته نیروهای مسلح ما با تکیه بر توانمندی‌های خود و روحیه سلحشوری و شهادت‌طلبی به چنان پله‌های ترقی و رشد و توسعه دست یافتند که دشمنان در حیرت ماندند که چگونه این ملت به رغم تحریم‌ها و انحصارطلبی استکبار توانست آمریکا و بسیاری از جهان‌خواران را مقهور کند.

نیکزاد افزود: آمریکا و همپیمانان این کشور در حال حاضر در مقابله با نیروهای نظامی و آماده این سرزمین عاجز و ناتوان ماندند چرا که هر مأموریتی که به نیروهای مسلح ما سپرده شود قطعاً آن را به نحو شایسته انجام داده و خود استکبار را متحیر می‌گذارند.

رئیس شورای تأمین استان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران قطعاً شایستگی‌هایش را بیش از گذشته در تمام عرصه‌ها نشان می‌دهند و صلابت دشمن‌شکنی از خود به یادگار می‌گذارند.

انتهای پیام/62001/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول