اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه:

راهپیمایی 22 بهمن صحنه عزم مردم ایران در پیمودن مسیر عزت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: راهپیمایی 22 بهمن صحنه عزم مردم ایران در پیمودن مسیر عزت است و ملت فهیم ایران اسلامی پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را می‌دهند.

راهپیمایی 22 بهمن صحنه عزم مردم ایران در پیمودن مسیر عزت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی صبح امروز در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری فارس کرمانشاه اظهار داشت: دهه فجر یادآور ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن است و در این روز سراسر ایران غرق در نور و شادی بود.

عظیمی وصف شکوه آن ‌روزها را غیرممکن دانست و تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، لطف خداوند بود و امام خمینی (ره) با هدایت‌های پیامبرگونه خویش این مملکت را از ظلمات رژیم منحوس پهلوی نجات داد.

وی حفظ دستاوردهای انقلاب و تلاش برای اعتلای اسلام را وظیفه هر ایرانی متعهد دانست و اعلام کرد: مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی امسال بصیریت و ولایت‌مداری را به جهانیان نشان می‌دهند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال به یقین باشکوه‌تر از سال‌های قبل است، چرا که ملت فهیم ایران ثابت کرده‌اند هر چه حساسیت بیشتر باشد، بیشتر پا به میدان می‌گذارند.

عظیمی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در اوج اقتدار برخوردار است به دستاوردهای تحسین‌برانگیز جوانان غیور این مرز و بوم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دشمنان بدسرشت ملت ایران، دست به هر اقدام ناجوانمردانه‌ای می‌زنند تا مردم را از نظام دور کنند، غافل از اینکه نظام از دل مردم بیرون آمده و با پوست و خون مردم عجین است.

این فرمانده ارشد نظامی مردم ایران را مردمی متمدن توصیف کرد و گفت: اقدامات دشمن طی 34 سال گذشته اشکال مختلفی داشته و هر بار مردم و نظام پاسخ کوبنده‌تری به دشمن داده‌اند.

عظیمی در پایان گفت: رسانه‌ها نقش ارزنده‌ای در اطلاع‌رسانی دقیق به مردم و مقابله با توطئه دشمنان دارند و باید با فهم و بصیرت به‌خوبی به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول