اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح‌های زیرساختی

گلزار شهدای کلاک کرج بازسازی شد

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی منطقه 11 شهرداری کرج از بازسازی و بهسازی گلزار شهدای کلاک با اجرای طرح‌های زیرساختی از جمله ایجاد فرش موزاییک و جدول‌گذاری خبر داد.

گلزار شهدای کلاک کرج بازسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، جعفر قاضی وکیلی افزود: اجرای این طرح با هدف ساماندهی و ترمیم فضای گلزار شهدای کلاک انجام شده است.

وی با تاکید بر اجرای اقدامات عمرانی زیرساختی در سطوح مختلف شهری اظهار داشت: اجرای طرح‌های عمرانی از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری است که طبق برنامه‌ریزی‌های کارشناسی و بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته در سطح منطقه انجام می‌شود.

این مسئول، نیاز منطقه به اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی را یادآور شد و گفت: سیاست‌گذاری‌های شهرداری منطقه 11 کرج نیز با توجه به نیاز منطقه به اجرای طرح‌های عمرانی، تدوین و اجرایی می‌شود.

قاضی وکیلی در ادامه بر ضرورت توجه به اماکن معنوی و مذهبی تاکید کرد و افزود: اجرای طرح‌های زیرساختی در گلزار شهدای کلاک نیز با هدف تحقق این مهم انجام شده است.

*اجرای 300 متر جدول‌گذاری در گلزار شهدای کلاک

معاون فنی و عمرانی منطقه 11 شهرداری کرج اظهار داشت: طرح‌های اجرا شده در گلزار شهدای کلاک شامل انجام 700 مترمربع فرش موزاییک، 300 متر جدول‌گذاری و 200 مترمکعب خاک‌برداری می‌باشد که در راستای ساماندهی این محل انجام شده است.

قاضی وکیلی با تاکید بر اجرای کیفی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی سطح شهر، اظهار داشت: اجرای طرح‌های عمرانی بیشترین حجم فعالیت‌های مدیریت شهری و مناطق تحت پوشش این مجموعه را تشکیل می‌دهد که به تبع این مهم نیاز است، طرح‌های فوق به صورت کاملاً کیفی اجرا شوند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای کیفی پروژه‌های عمرانی ضمن ارتقای ماندگاری طرح‌ها از صرف هزینه‌های غیر ضروری پیشگیری می‌کند.

وی در ادامه با یادآوری بوته‌کنی در این منطقه عنوان کرد: طرح فوق از دیگر اقداماتی است که با هدف ساماندهی ساختارهای فیزیکی گلزار شهدای کلاک انجام شده است.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول