اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان:

راه مقابله با نقشه‎های متنوع دشمن بصیرت‎افزایی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان گفت: مهم‌ترین تاکتیک برای مقابله با نقشه‎های متنوع دشمن آگاهی و بصیرت‎افزایی است.

راه مقابله با نقشه‎های متنوع دشمن بصیرت‎افزایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدابراهیم کیاپور صبح امروز در حاشیه نخستین گردهمایی حلقه‎های شجره طیبه صالحین استانداری گلستان اظهار داشت: کینه‎ورزی دشمنان در برابر نظام بر همگان آشکار است، اما بی‎توجهی به تاکتیک‎های هدفدار آنان ممکن است ناخواسته افراد را مفتون نقشه‎های آنان کند.

شناخت و آگاهی نسبت به برنامه‎ها تنها راه مقابله با سیاست‎های دشمن

وی تصریح کرد: تنها راه مقابله با این سیاست‎ها، شناخت و آگاهی نسبت به برنامه‎ها و تاکتیک‎هایی است که دشمن ترسیم کرده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان بیان داشت: حلقه صالحین بسیج می‎تواند همچون ستونی استوار در مسیر بصیرت‎افزایی و آگاهی‎بخشی، جامعه را از افکار و ه‍ژمونی فرهنگی دشمن مصون سازد.

کیاپور با اشاره به شرایط حساس کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری افزود: بنابر گفته مقام معظم رهبری کشور در حال حاضر نیازمند آرامش و همراهی و همدلی همه مسئولان نظام است.

این مسئول ادامه داد: دشمن در این اوضاع بیکار ننشسته و با برنامه‎ریزی و تبلیغات هدفدار چنان افراد را تحت تاثیر خود قرار می‎دهد که برخی افراد ناخواسته و ندانسته حرف‎های دشمن را تکرار می‎کنند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 افزود: شعار نه شرقی و نه غربی در این کشور اعلان جنگ سرد به دولت‎هایی بود که نمی‎خواستند این کشور روی پای خود بایستد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی سیاست‎های متعدد آنان در خاموش کردن شعله‎های مقدس نظام جمهوری اسلامی ناکام ماند، صدام بعثی را تحریک کردند تا با تحمیل هشت سال جنگ، اسباب تسلیم ملت ایران در برابر آنان فراهم شود که به لطف خدا و ایستادگی ملت در به ثمر رسیدن این هدف شوم ناکام ماندند.

شعله‎های فروزان انقلاب اسلامی از مرزهای کشور فراتر رفته و موجب بیداری ملت‎ها شده است

کیاپور ادامه داد: به لطف خدا شعله‎های فروزان این انقلاب از مرزهای کشور فراتر رفته و موجب بیداری ملت‎های منطقه و وقوع جنبش‎های بزرگ اسلامی شده که این موضوع خود موجب خشم بیشتر دشمنان از ایران اسلامی شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان با اشاره به برنامه‌های پیچیده دشمن برای ضربه زدن به کشور و نظام گفت: اکنون دشمن شرایط جنگ را تغییر داده و از مجراهای دیگری غیر از بعد نظامی در حال ضربه به نظام است.

وی، فشار اقتصادی را از دیگر حربه‎های دشمن برشمرد و تصریح کرد: از تیرماه سال‌جاری فشارهای اقتصادی محسوسی به ملت ایران تحمیل شد که همه این فشارها نشان می‎دهد، دشمنان در مخالفت با این نظام مردمی و اسلامی مصمم هستند.

این مسئول متذکر شد: در این شرایط باید نقش و وظایف بسیج تبیین شود تا این نهاد ارزشی، مردم را آماده سازد که چگونه با دشمنان مقابله کنند.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول