اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‎های خراسان‎رضوی:

دانشجویان پیرو خط امام نخواهند گذاشت انقلاب از آرمان‌های امام منحرف شود

خبرگزاری فارس: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‎های خراسان‎رضوی اعلام کرد: دانشجویان پیرو خط امام نخواهند گذاشت انقلاب از آرمان‌های مقدس امام روح‌الله منحرف شود.

دانشجویان پیرو خط امام نخواهند گذاشت انقلاب از آرمان‌های امام منحرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‎های خراسان‎رضوی با صدور بیانیه‎ای نسبت به اتفاقات جلسه استیضاح وزیر کار و رفاه اجتماعی در مجلس انتقاد و مسئولان کشور را به وحدت دعوت کرد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‎های خراسان‎رضوی در بیانیه خود با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که « اختلافات را نباید علنى کرد؛ اختلافات را نباید به مردم کشاند؛ احساسات مردم را نباید در جهت ایجاد اختلاف تحریک کرد. از امروز تا روز انتخابات، هر کسى احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به کار بگیرد، قطعاً به کشور خیانت کرده است» خاطر نشان کرده است: در شرایطی که رهبر معظم انقلاب برای مسئولان تدبیر وحدت می‌کنند و در حالی که مردم انتظار دارند اولویت اقتصادی اولویت اول مسئولانشان باشد؛ متأسفانه در دهه فجر انقلاب و در خانه ملت شاهد بی‌اخلاقی‌هایی هستیم که کام ملت ما را تلخ کرد و دهان دشمنانمان را به قهقهه مستانه باز. 

 در ادامه این بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‎های خراسان‎رضوی خطاب به مسئولین کشور آورده است: مسئولان مردم شریف و نجیب ایران به خاطر اعتقاداتشان، امامشان، خون فرزندانشان و آرمان‌های والای انقلاب پای نظام اسلامی ایستاده‌اند. سران تمام قوا همه‌شان هم که بخواهند از قطار انقلاب پیاده شوند، انقلاب متوقف نخواهد شد. شما تنها یک برگ از کتاب قطور تاریخ انقلاب هستید. این برگ از کتاب نیز به زودی ورق خواهد خورد و آیندگان درباره آن قضاوت خواهند کرد. هر چند ما به شدت امیدواریم که همانگونه که مطلع برگه‌تان را زیبا آغاز نموده‌اید، انتهایش را هم زیبا به پایان برسانید.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‎های خراسان‎رضوی در بیانیه خود تاکید کرده است: خاطر نشان می‌سازیم که انقلاب برای شما توقف نخواهد کرد و علیرغم همه بد اخلاقی‌های شما در روز بیست و دوم بهمن ماه دوباره شور مردم و نشاط جوانان را در راه حمایت از آرمان‌های انقلاب شاهد خواهید بود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‎های خراسان‎رضوی در ادامه این بیانیه با بیان اینکه امروز امید‌های انقلاب در دانشگاه آماده‌اند تا برگ زیباتری بر کتاب انقلاب بنگارند و خداوند ولی مؤمنان و حافظ انقلاب است، خطاب به ملت ایران تصریح می‌کند: مردم شریف ایران، در حالی که برخی مسئولان کشور بزرگ شده‌اند و زمان خدمت به شما را هزینه اثبات بزرگی خودشان می‌کنند و زمین خانه‌تان را با تشک کشتی اشتباه می‌گیرند؛ اخبار مسرت‌بخش پیشرفت‌های علمی کشور به سمع و نظر شما رسید. پیشرفت‌هایی که با قلم جهاد دانشجویان انقلابی و مرکب خون السابقون شهیدشان بر کتاب تاریخ معاصر انقلاب نگاشته شد.

این بیانیه می‌افزاید: شما مردم شریف اطمینان داشته باشید ما دانشجویان پیرو خط امام نخواهیم گذاشت درخت انقلابی که با خون جگرگوشه‌های شما آبیاری شده، از آرمان‌های مقدس امام روح‌الله عدول نماید.

در ادامه بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‎های خراسان‎رضوی آمده است: تا آن هنگام که سکان هدایت این کشتی در دست ناخدایی است که به اراده‌ی خدا طوق بندگی‌اش را بر گردن نهاده‌ایم، چه باک از طوفان‌های سهمناک!؟ چه ملال از نارفیقی ملوانان امروز کشتی و دوستان گذشته‌مان که مهدی این کشتی به ساحل آرامشش، ناخدای ما را تنها و بی‌یاور رها نخواهد کرد و چه یاورانی بهتر از آنان که در راه پیشرفت ایران جمجمه به عاریت انقلاب نهاده‌اند.امروز احمدی‌روشن‌ها در دانشگاه‌ها تکثیر می‌گردند و نخواهند گذاشت علم این انقلاب تا نرسیدن به دست منجی خود بر زمین افتد.   

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‎های خراسان‎رضوی در ادامه بیانیه خود دانشگاه را بازوی پر توان انقلاب دانسته و می‌افزاید: رهبر معظم انقلاب، از جراحت دلتان از برخی بی‌اخلاقی‌ها آگاهیم اما ما فرزندان حضرتتان در دانشگاه تمام زندگی خود را وقف نموده‌ایم، تنها برای آن که التیام دل شکسته شما باشیم. اخبار پیشرفت‌هایمان که اندکی از آن در رسانه‌های داخلی منتشر شد و بر واقع کیفیت آن خودتان بهتر واقفید، اخبار دیروز و امروز نبود، اخبار هر روز دانشگاهی است که اراده کرده است بازوی پر توانی برای نظام مقدس اسلامیمان باشد.

در پایان این بیانیه آمده است: ما امروز مفتون سیاست بازی برخی سیاست‌خوردگان ساده‌ سیاسی نیستیم، بلکه با نشاط و امید، سالک راهی هستیم که تا ایران اسلامی را به اوج قله‌های عزت و شرافت نایل نگرداند، متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول