اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان:

دهه فجر بهترین فرصت برای پیوند گروه‌های سیاسی و مسئولان نظام است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای پیوند گروه‌های سیاسی و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دهه فجر بهترین فرصت برای پیوند گروه‌های سیاسی و مسئولان نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، غلام محمد طاهری صبح امروز در جلسه هفتگی شورای حزب موتلفه اسلامی استان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: کسانی که با سلایق گوناگون همیشه در صف وحدت و انسجام ملی ایستاده‌اند، امروز هم باید کمال تلاش را در راه اعتلای کشور کنند.

وی گفت: دهه فجر امسال یکی از مهم‌ترین عوامل انسجام و وحدت ملی بین افراد است به طوریکه هویت و آزادی امروز خود را مدیون پیروزی انقلاب هستند.

طاهری از مسئولان خواست در ایام دهه فجر برای تقویت آگاهی و بصیرت جامعه به خصوص آشنایی نسل جوان با برکات انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی همچنین دهه فجر را زمینه‌ساز مناسبی برای حضور گسترده مردم در انتخابات آینده کشور دانست.

طاهری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری به نعمت بزرگ آرامش و ثبات سیاسی در کشور، خاطرنشان کرد: ایجاد بی‌ثباتی در کشور از جمله سیاست‌های مزدورانه استکبار است اما ایران عزیز به برکت هوشمندی و بصیرت تحسین برانگیز ملت و به پشتوانه حضور مردم در صحنه از آرامش و ثبات سیاسی مثال زدنی برخوردار است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی  سیستان و بلوچستان با تجلیل از هشیاری مردم در مقابل تلاش‌های تشتت آفرین و اختلاف برانگیز، افزود: مسئولان، سیاستمداران، تریبون‌داران و مدیران عرصه‌های گوناگون کاملا مراقب باشند با یک سخن یا رفتار نسنجیده و اختلافی، موجب متلاطم شدن فضای سیاسی نشوند.

وی از عموم مردم شریف و همیشه در صحنه استان خواست که با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشته و دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را از افکار شومشان مایوس کنند.

انتهای پیام/75005/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول