اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران:

مهلت ثبت‌نام عمره حوزه‌های علمیه خواهران تمدید شد

خبرگزاری فارس: مدیر تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران از تمدید مهلت ثبت‌نام عمره حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

مهلت ثبت‌نام عمره حوزه‌های علمیه خواهران تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، رحیمه غروی نائینی با اشاره به اینکه 11 تا 14 بهمن‌ ماه به عنوان زمان ثبت‌نام متقاضیان تشرف از طریق سهمیه حوزه‌های علمیه خواهران تعیین شده بود اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از طلاب در این تاریخ و تعطیلات میان ترم به سر می‌بردند مهلت ثبت‌نام تا 24 بهمن ماه تمدید شد.

وی اضافه کرد: به دلیل کاهش سهمیه حوزه‌های علمیه خواهران به 600 نفر، متقاضیان در مدارس ثبت‌نام کرده و در صورتی که تعداد متقاضیان در هر مدرسه بیش از ظرفیت ثبت‌نامی باشد لازم است بین متقاضیان در مدرسه قرعه‌کشی شده و افراد به تعداد ظرفیت اعلام شده به مرکز معرفی شوند.

مدیر تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران افزود: پس از وصول مشخصات به معاونت فرهنگی ـ تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران و بررسی آنها، اسامی در قرعه‌کشی شرکت داده و پس از آن نفرات اصلی و ذخیره به مدارس اعلام می‌شود.

وی اظهار کرد: مطابق قوانین عربستان خانم‌های زیر 45 سال نمی‌توانند به تنهایی به عمره مشرف شوند بنابراین تنها طلاب، اساتید، کادر و دانش‌آموختگان متأهل به اتفاق همسر می‌توانند ثبت‌نام کنند.

غروی نائینی با اشاره به اینکه امسال اعزام طلاب حوزه‌های علمیه خواهران به دو شکل ساماندهی شده است، گفت: دو کاروان متمرکز متشکل از طلاب حوزه‌های علمیه خواهران تشکیل می‌شود و سایر دارندگان سهمیه عمره به همراه کاروان‌های عادی مشرف خواهند شد.

مدیر تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: افرادی که از طریق کاروان‌های عادی به عمره مشرف می‌شوند لازم است در کاروان‌هایی ثبت‌نام کنند که تا قبل از ماه مبارک رمضان به عمره مشرف می‌شوند.

وی هزینه ثبت‌نام عمره را 22 میلیون ریال تا 24 میلیون ریال ذکر و تصریح کرد: تاکنون با اعطای تسهیلات بانکی موافقت نشده است اما رایزنی‌ها همچنان در حال انجام است و در صورت به نتیجه رسیدن پی‌گیری‌ها، میزان و نحوه استفاده از آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول