اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه:

انقلاب اسلامی حقیقتی الهی و زوال ناپذیر است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی در بستری دینی ایجاد شد، لذا دین حق است و زوال نمی‌پذیرد.

انقلاب اسلامی حقیقتی الهی و زوال ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال منکرسی ظهر امروز در آیین افتتاحیه و بهره‌برداری از 61 طرح مخابراتی استان کرمانشاه که در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: آزادگی و تقدیس دو مولفه اصلی انقلاب اسلامی ایران است و ملت ایران وقتی دیدند که حریتشان به مخاطره افتاد، با انجام مبارزات دینی علیه حکومت ستم‌شاهی قیام کردند.

منکرسی با اشاره به اینکه رضاخان و محمدرضا پهلوی برای مترقی شدن فرهنگ، بی‌حجابی را اعمال کردند و با این کار مقدسات دینی مردم را به سخره گرفتند، تاکید کرد: مردم با انقلاب در پی معنویت بودند و ضدیت استکبار با جمهوری اسلامی بنیادی بود که هزینه این مبارزه را ملت ایران با پر پر شدن جوانانشان دادند.

منکرسی با بیان اینکه مردم به برکت انقلاب از زیر سلطه دو ابر قدرت  غرب و شرق آزاد شدند، افزود: قبل از انقلاب ملت ایران برای تامین کوچک‌ترین خواسته خود نیازمند کشورهای دیگر بود، اما امروز کشور ایران در عرصه‌های مختلف توانسته به پیشرفت و ترقی برسد.

وی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را مهم‌ترین دستاورد انقلاب دانست و گفت: عصبانیت جهان استکبار از پیشرفت‌های ایران ناشی استقلال و پیشرفت مردم در عرصه‌های مختلف است و دشمن این موضوع را بر نمی‌تابد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه ادامه داد: دشمنان از هر وسیله‌ای برای زیر فشار قرار دادن ملت ایران استفاده می‌کنند تا ملت ایران را از رسیدن به اهدافشان باز دارند، اما نمی‌دانند که ملت ایران مستحکم‌تر از همیشه در عرصه است و از هیچ تحریم و تهدید دشمن خم به ابرو نمی‌آورد و دشمن بداند که هرچه تحریم و تهدید بیشتر شود، ملت ایران موفق‌تر و پیروزتر از همیشه در عرصه‌های مختلف پیش می‌رود.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب، حکومت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی در ایران جای خود را به نظام مردم‌سالاری دینی داد و دنیا و همه دشمنان این مرز و بوم بدانند ایران مدار فکری جهان در آینده خواهد بود.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول