اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-196

همتی: دشمنی دشمنان انقلاب هرگز نباید فراموش شود

خبرگزاری فارس: مدیر عقیدتی - سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: مردم باید هوشیار باشند و دشمنی دشمنان انقلاب را هرگز فراموش نکنند و به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام(ره) وفادار بمانند.

همتی: دشمنی دشمنان انقلاب هرگز نباید فراموش شود

زهرا همتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان به مناسبت دهه فجر و با موضوع انقلاب اسلامی و سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده اظهار داشت: مردم باید با استقامت و پایداری در دین و وحدت کلمه دشمن را مایوس کنند.

وی افزود: یکی از راهکارهای نهادینه شدن و تقویت ارزش‌های متعالی اسلام در جامعه، مهار نفس با ذکر خدا و انس با اوست.

مدیر عقیدتی - سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: با توجه به فضایل انسانی و ارزش‌های اسلامی و قناعت و ساده‌زیستی، گذشت، ایثار و احترام به حقوق یکدیگر می‌توان گامی کوچک در جهت نهادینه شدن و تقویت ارزش‌های متعالی اسلام برداشت.

همتی خاطرنشان کرد: هر انقلابی تا رسیدن به هدف متعالی و اساسی خود راه سخت و طولانی‏ را در پیش دارد و انقلاب اسلامی که اعجاز قرن نام گرفت نیز مورد هجمه شدید دشمنان و متولیان متفکر مادی غرب قرار گرفته است.

خانواده در نظام اسلامی سنگ بنای اجتماع است

مدیر عقیدتی - سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: در نظام اسلامی، خانواده سنگ بنای اجتماع است و اگر خانواده‌ها سالم، متعالی و استوار باشند می‌توان به داشتن جامعه‌ای سالم، متعالی و استوار امیدوار بود.

همتی ادامه داد: اسلام برای سلامت و استواری خانواده زمینه‌ای از مودت و رحمت را در وجود انسان قرار داده است که تجلی‌گاه آن فقط محیط خانواده است.

وی گفت: در محیط خانواده‌ای که بر اساس معیارهای اسلامی تشکیل شده باشد، آرامش و آسایش جسم و جان انسان تامین می‌شود و در صفا، صمیمیت و هم‏فکری، هم‏دردی و هماهنگی آن زنگارهای پریشانی و خستگی‌های عصبی و جسمی زدوده می‌شود.

همتی با اشاره به اینکه بین سبک زندگی و تحکیم بنیاد خانواده رابطه تنگاتنگی وجود دارد، افزود: در نگرش دینی و اسلامی سبک زندگی به شکلی است که آسایش و رفاه از آرامش معنوی در پرتو ایمان به دست می‌آید و انسان همه کارهای دنیوی و مادی و اقتصادی‌اش را به بهترین و دقیق‌ترین شکل ممکن برای رسیدن به هدفی والا انجام می‌دهد.

مدیر عقیدتی - سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: چنین سبک زندگی می‌تواند باعث کاهش مشکلات شده و کانون خانواده مستحکم‌تر و هرگز سست و متلاشی نمی‌شود.

دشمن با ارائه الگوهای غلط به دنبال سست کردن پایه‌های نظام است

مدیر عقیدتی - سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: انقلاب اسلامی با تبیین اصول اسلامی و برگرفته از قرآن سنت و معرفی الگوهای برتر در تحکیم بنیان خانواده نقش بسیار سازنده و بسزایی را ایفا کرده است.

همتی بیان کرد: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی، خانواده هویت از دست رفته خود را باز یافت و با به کار بستن دستورات وی‍ژه اسلامی و قرآنی خانواده را از هر گونه تزلزل و انحرافی حفظ کرد و خانواده به ارزش و ماهیت والای خود دست پیدا کرد.

وی گفت: هر چند که گذر زمان دشمنان با آگاهی یافتن از جایگاه مهم خانواده و نقش آن در اجتماع و تربیت نسل آینده و حفظ نظام اسلامی با ترفندهای گوناگون و ارائه الگوهای غلط به دنبال سست کردن پایه‌ها و فروپاشی آن هستند اما باید با هوشیاری تمام در حفظ و حراست این دستاورد عظیم بکوشیم.

انتهای پیام/2249/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول