اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخبار کوتاه شهرستان سرپل‌ذهاب

گفتمان دینی با موضوع نقش وحدت در انقلاب اسلامی برگزار شد

خبرگزاری فارس: گفتمان دینی با موضوع نقش وحدت در انقلاب اسلامی در هنرستان پیامبر اعظم(ص) شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شد.

گفتمان دینی با موضوع نقش وحدت در انقلاب اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سرپل‌ذهاب، گفتمان دینی با موضوع نقش وحدت در انقلاب اسلامی توسط اداره تبلیغات اسلامی سرپل‌ذهاب در هنرستان پیامبر اعظم شهرستان (ص) سرپل‌ذهاب برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی مرادی در جمع دانش‌آموزان گفت: بی‌شک مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) بود که با قدرت ایمان و توکل به خدا توانست مردم را به سوی انقلاب و تحولی عظیم به حرکت درآورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: اساسی‌ترین مسئله پس از رهبری حضرت امام (ره) در کشور، دعوت مردم به حفظ وحدت بود که این کار پایه‌های انقلاب را استوار کرد.

مرادی بیان داشت: انقلاب ما در طول این 34 سالی که از عمرش می‌گذرد، روزهای سخت و دشوار کم پیش رو نداشته است، بنابراین این مردم همیشه در صحنه‌ بوده‌اند.

 وی با اشاره به اینکه مردم بدون توجه به مسائل تفرقه‌اندازی که دشمنان نظام ایجاد می‌کردند، دست در دست هم نهاده و از آب و خاک کشور و از کیان اسلامی همواره دفاع کردند، تأکید کرد: تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم، هیچ قدرتی نمی‌تواند بر قدرت ملت ایران اسلامی غلبه کند.

*مسابقات فوتسال گرامی‌داشت دهه مبارک فجر آغاز شد

مسابقات فوتسال گرامی‌داشت دهه مبارک فجر در شهرستان سرپل‌ذهاب با حضور 9 تیم از ادارات این شهرستان آغاز شد.

این مسابقات از شب گذشته با حضور 9 تیم در دو گروه در سالن ورزشی احرار با برگزاری شش دیدار آغاز شده و براساس برنامه قرار است از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی راه یابند.

مسابقات فوتسال گرامی‌داشت دهه مبارک فجر به همت هیئت ورزش‌های روستایی و اداره ورزش و جوانان شهرستان سرپل‌ذهاب در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2700/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول