اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

ملت ایران در 22 بهمن به شیطنت‌های استکبار پاسخ دندان شکن می‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: حضور حماسی، پرشور و گسترده ملت ایران در 22 بهمن امسال پاسخ دندان شکنی به شیطنت‌های استکبار جهانی است.

ملت ایران در 22 بهمن به شیطنت‌های استکبار پاسخ دندان شکن می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام علی محمد لروند عصر امروز در جشن بزرگ شکوفه‌های انقلابی در سالن اجتماعات ارشاد پلدختر گفت: انقلاب اسلامی با حضور مردم در 22 بهمن شناخته شد و مردم در این روز ارادت خود را به امام نشان می‏دهند.

وی دهه فجر را زمینه‌ساز مناسبی برای حضور گسترده مردم در انتخابات آینده کشور دانست و گفت: راهپیمایی 22 بهمن صحنه عزم مردم ایران در پیمودن مسیر عزت و نقطه اوج نهضت امام خمینی(ره) بیداری ملت‌ها است.

حجت الاسلام لروند افزود: تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی در اراده ملت بی‌تاثیر و حضور حماسی و با شکوه آحاد مردم در 22 بهمن امسال در حمایت از جمهوری اسلامی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و تیری زهرآلود بر قلب دشمنان است.

امام جمعه پلدختر گفت: دشمنان انقلاب و اسلام از ابتدای انقلاب اسلامی همواره در تلاش هستند تا فرصت‌های نظام را به تهدید مبدل کنند و وظیفه ما دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن به ویژه از ولایت‌فقیه که اکنون نوک پیکان تمام توطئه‌های دشمنان قرار گرفته است؛ می‌باشد.

در ادامه این مراسم مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان نیز انقلاب اسلامی را هدیه الهی برای کل بشریت دانست و گفت: رهبری امام، وحدت مردم و ایمان به خدا از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و این انقلاب مایه برکات بسیار معنوی و مادی بود.

محمد تقی کاییدی پیشرفت‌های علمی و نظامی ایران را ثمره انقلاب دانست و افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) منشاء تحولات عظیم در دنیا شد و امروز ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها، تهدیدها و فشارهای اقتصادی در سایه ولایت و رهبری همچنین با تلاش جوانان تبدیل به یک قدرت بزرگ در منطقه شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: ایران امروز در بسیاری از رشته‌های هوا فضا، پزشکی، نانو تکنولوژی و هسته‌ای و غیره حرفی برای گفتن در دنیا دارد و با اراده و توان دانشمندان ایرانی روز ‌به‌ روز بر پیشرفت علم و فناوری کشور ما افزوده شده است.

انتهای پیام/2304/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول