اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر:

کارگران در پیروزی انقلاب نقش بسزایی ایفا کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار اسلامشهر گفت: کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا کردند.

کارگران در پیروزی انقلاب نقش بسزایی ایفا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامحسین آرام عصر امروز در همایش کارگران در شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس اظهار داشت: کارگران در دوران  پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند، تأثیرگذاری این قشر زحمتکش جامعه، در پیروزی انقلاب اسلامی ایران غیر قابل انکار است.

آرام افزود: کارگران زحمتکش ایران اسلامی، در صحنه‌های مختلف قبل از دوران پیروزی انقلاب در بهمن 57 نقش بسیار حساس و چشمگیری داشتند، حضور این  افراد در کنار دیگر اقشار کشور، باعث سقوط رژیم ستمشاهی شد.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود که کارگران پرتلاش ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس چه ایثارها و از خود گذشتگی‌ها کردند و در دو جبهه تولید و دفاع از سرزمین، در برابر دشمنان انقلاب ایستادگی و مقاومت کردند.

آرام تصریح کرد: سخت‌ترین و غیرممکن‌ترین کارها در کشور ما به دست کارگران کشورمان، در صحنه‌های مختلف دوران دفاع مقدس و دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجرایی و عملیاتی شد.

وی تاکید کرد: در اثر ایثار و از خود گذشتگی ملت ایران در برابر مشکلات و مسائلی که با ترفندهای گوناگون از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به این سرزمین  تحمیل می‌شود به پیروزی خواهیم رسید و روزهای امیدبخشی را در آینده نزدیک مشاهده خواهیم کرد.

*تحمل مشکلات برای حفظ عظمت و استقلال کشور

حجت الاسلام محمد نوروزی امام جمعه شهرستان اسلامشهر نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: ملت بزرگوار ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و از آرمان‌های بنیان‌گذار این انقلاب دفاع کردند.

نوروزی افزود: مسائل و مشکلات فراوانی در کشور ما وجود دارد، مشکلاتی که از سوی دشمنان داخلی و خارجی بر این نظام تحمیل شده، اما تاکنون مردم فداکار و ایثارگر این کشور در برابر آنها تحمل و ایستادگی کرده‌اند تا عظمت، استقلال و سربلندی خود را حفظ نمایند.

وی تاکید کرد: راهپیمایی 22 بهمن، برای نه گفتن به استکبار جهانی است، مردم این کشور بار حضور گسترده خود به دنیا خواهند فهماند که پیرو رهبر و حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

قابل ذکر است که در ادامه این مراسم تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان این شرکت مورد تجلیل قرار گرفتند و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول