اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه:

جهان در قرن بیستم در حیرت ظهور انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه گفت: جهان در قرن بیستم هنوز در حیرت ظهور انقلاب اسلامی است و انقلاب ثابت کرده حرف‌های زیادی برای جامعه جهانی دارد.

جهان در قرن بیستم در حیرت ظهور انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نمایشگاه عکس انقلاب عصر امروز به همت سازمان بسیج هنرمندان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در نگارخانه شهید آوینی شهر کرمانشاه برگزار شد.

سیروس جهانبخشی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه گفت: جهان در قرن بیستم هنوز در حیرت ظهور انقلاب اسلامی است و انقلاب ثابت کرده حرف‌های زیادی برای جامعه جهانی دارد.

جهانبخشی با تاکید بر اینکه دولت‌مردان غرب، پدیده انقلاب را طوفان قرن بیستم و رهبر انقلاب اسلامی را تاثیرگذارترین شخصیت قرن در جهان می‌دانند، اظهار داشت: این نشان‌دهنده بزرگی این نهضت و انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه گفت: در این راستا ما تلاش کرده‌ایم انقلابیون و شهدایی که جان خود را برای این انقلاب فدا کرده‌اند و کسانی که در به ثمر نشستن این انقلاب نقش داشته‌اند را به جوانان معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه گوشه کوچکی از دریای خروشان حضور مردم انقلابی را به تصویر کشیده است، گفت: عکس‌های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه از ویژگی خاصی برخوردار است، زیرا تاکنون در هیچ نمایشگاهی ارائه نشده است.

رئیس اداره ارشاد شهرستان کرمانشاه نیز در این‌باره در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه بیان داشت: این عکس‌ها مربوط به حرکت و راهپیمایی مردم کرمانشاه در دوران انقلاب اسلامی است که خاطرات شیرینی را در ذهن‌ها تداعی می‌کند.

مظفر تیموری با بیان اینکه حدود سی تا چهل اثر از آثار هنرمندان بسیجی استان در قالب هنرهای تجسمی به نمایش درآمده، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به‌مدت چهار روز در دو شیفت صبح و بعدازظهر پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/2700/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول