اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از دهه فجر

چهار پروژه عمرانی در اسدآباد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در ششمین روز از دهه فجر، چهار پروژه عمرانی در شهرستان اسدآباد به بهره‌برداری رسید.

چهار پروژه عمرانی در اسدآباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، در ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر، چهار پروژه عمرانی با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان اسدآباد به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌ها شامل ساختمان اداری شرکت آب و فاضلاب، مخزن شماره 4 شهری، روکش راه روستایی آقاجان‌بلاغی و سوله انبار نمک در گردنه اسدآباد است.

مصطفی آزادبخت فرماندار شهرستان اسدآباد در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد و خدمات انجام شده در جامعه شهرستان است.

رئیس شرکت آب و فاضلاب شهر اسدآباد هم با بیان اینکه ساختمان اداری شرکت آب و فاضلاب در زمینی به مساحت 500 متر مربع در دو طبقه ساخته شده است، خاطرنشان کرد: برای ساخت این ساختمان اداری، 300 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات داخلی شرکت هزینه شده است.

محمود مرسلی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه در سال 90 آغاز شده بود، تصریح کرد: اجرا و ساخت این پروژه به همت مسئولان استانی در مدت 11 ماه به طول انجامید.

وی در ادامه با اشاره به بهره‌برداری مخزن شماره چهار به عنوان ذخیره‌سازی آب شرب در دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: این مخزن به طول 500 متر مربع است که برای اجرای این طرح 70 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

همچنین همزمان با این روز، دو پروژه روکش راه آسفالت آقاجان‌بلاغی و یک واحد سوله انبار نمک در گردنه اسدآباد به بهره‌برداری رسید.

در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها، مدیر اداره راه و شهرسازی اسدآباد با بیان اینکه روکش راه آسفالت آقاجان‌بلاغی به طول 15 کیلومتر انجام شده است، اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح در سال 91  آغاز و برای اجرای آن 250 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

غلامرضا بیرنگ در ادامه با اشاره به اینکه یک واحد سوله نمک در گردنه اسدآباد با ظرفیت پنج هزار تن در زمینی به مساحت 576 متر مربع ساخته شده است، افزود: برای اجرای این پروژه نیز 150 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از حمل نمک از نقاط مختلف در زمان‌های بارش برف، افزایش مساحت آشیانه ماشین‌آلات دانست.

انتهای پیام/89008/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول