اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم افتتاح جشنواره هفتم شعر فجر صورت گرفت

تجلیل از خانواده شاعر آیینی و انقلابی

خبرگزاری فارس: در مراسم افتتاح جشنواره بین‌المللی شعر فجر در جزیره خارک، لوح یادبودی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایمان عمرانی فرزند مرحوم خلیل عمرانی اهداء شد.

تجلیل از خانواده شاعر آیینی و انقلابی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در حاشیه مراسم افتتاح هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر پس از خواندن شعر از سوی شماری از شاعران حاضر در مراسم، از خانواده مرحوم خلیل عمرانی شاعر آیینی و انقلابی بوشهر تجلیل شد.

در بخشی از لوح یادبود وزیر ارشاد که به نام مرحوم خلیل عمرانی تهیه کرده و به ایمان عمرانی فرزند وی اهداء شده از خلیل عمرانی به سخنگوی پاکدل و مرد دفتر و قلم یاد شده است.

مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر عصر امروز در سینما صدف جزیره خارک آغاز شد و علاوه بر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فریدون حسنوند استاندار بوشهر و امام جمعه خارک در مراسم افتتاحیه سخنرانی کردند.

عصر امروز پس از ورود وزیر ارشاد به فرودگاه خارک و استقبال استاندار و مسئولان استان بوشهر از وی، شرکت‌کنندگان در جشنواره شعر فجر به محل یادمان شهدای گمنام خارک رفتند و به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.

همچنین اعضای مذکور به گلزار شهدای خارک و بقعه میرمحمد حنفیه از آثار باستانی جزیره خارک رفتند.

هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر عصر امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استان بوشهر در جزیره خارک آغاز شد.

انتهای پیام/66006/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول