اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس بسیجی حوزه و دانشگاه در مازندران:

غربی‌ها منتظر ارسال انسان از ایران به فضا باشند

خبرگزاری فارس: مدرس بسیجی حوزه و دانشگاه در مازندران گفت: کشورهای غربی منتظر ارسال انسان به فضا توسط ایران در دو سال آینده باشند.

غربی‌ها منتظر ارسال انسان از ایران به فضا باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، مدرس بسیجی حوزه و دانشگاه در مازندران در نشست بصیرتی مردمی شهرستان ساری در جمع بسیجیان مرکز استان مازندران در حسینیه عاشقان این شهرستان با اشاره به این‌که نفس‌طلبی برخی از خواص در سال‌های گذشته باعث به‌‌وجود آمدن فتنه سال 88 شد، اظهار داشت: ملت ایران با ایمان و با اعتقادات قوی و پیروی از دستورات ولایت فقیه، این فتنه را خنثی کردند.

سید علی سلیلی با اشاره به این‌که در عصر مترقی ولایت فقیه حضور داریم، تأکید کرد: بسیجیان از ولایت فقیه دوری نکنید و از دستور ولی امر خود پیروی کنید.

وی تصریح کرد: تنها راه رسیدن به مرتبه بالای معنوی، اطاعت از ولایت فقیه است.

مدرس بسیجی حوزه و دانشگاه در مازندران با اشاره به این‌که بعد از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب، بعضی‌ها بحث ولایت فقیه را چیز کوچکی فرض می‌کنند، عنوان کرد: ولایت فقیه یک نعمت است که باید قدر این نعمت را دانست.

سلیلی با اشاره به این‌که ثروت کشور ما خانواده‌های شهدا هستند، گفت: مسئولان بیشتر به فکر مردم و خانواده‌های شهدا باشند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی با وجود تحریم‌هایی که در خود می‌بیند با ملت انقلابی و متدین خود قدرت‌های بیگانه جهانیان را خرد کرد.

مدرس بسیجی حوزه و دانشگاه در مازندران با اشاره به این‌که تحریم‌ها به جمهوری اسلامی ایران عزت بخشید، خاطر نشان کرد: به رغم این عزت، ما به دستاوردهای بزرگ علمی زیادی دست پیدا کردیم.

سلیلی با اشاره به این‌که بعضی‌ها تصور می‌کنند ارسال موجود زنده به فضا توسط ایران دروغ است، عنوان کرد: کشورهای غربی منتظر ارسال انسان به فضا توسط ایران در دو سال آینده باشند.

وی وارثان اصلی این انقلاب را مردم و مستضعفان دانست و اظهار داشت: بعضی‌ها می‌خواهند اقتدار ملی و بین‌المللی کشورمان را از بین ببرند اما مردم ایران اسلامی هیچ‌وقت فتنه سال 88 را فراموش نمی‌کنند.

سلیلی افکار بعضی از افراد مبنی بر دیکتاتوری بودن ولایت فقیه را غلط برشمرد و افزود: اگر ولایت فقیه نباشد آن جامعه به سوی دیکتاتوری پیش می‌رود.

وی با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری مفهوم کلی ولایت فقیه است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در برابر هجمه‌های دشمن و فتنه‌ها پیامبرگونه مقابله می‌کند.

مدرس بسیجی حوزه و دانشگاه در مازندران با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری با افکار و اعتقاد قوی که به خداوند دارد امام مسلمین جهان است، تصریح کرد: پیام امام، پیام فرا منطقه‌ای و تمام جهان تحت سیطره ایشان است.

سلیلی جمهوری اسلامی ایران را بین‌الطلوع ظهور امام زمان (عج) دانست و عنوان کرد: هرگونه محدویت و توحید بدون ولایت فقیه معنا ندارد.

وی افزود: سرنوشت ایران اسلامی در 22 بهمن‌ماه امسال رقم می‌خورد.

مدرس بسیجی حوزه و دانشگاه در پایان همه مردم و بسیجیان را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال دعوت کرد و اظهار داشت: امسال همانند سال‌های گذشته عزم خود را جزم و ننگ دیگری بر کشورهای استکبارستیز وارد می‌کنیم.

انتهای‌پیام/2296/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول