اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

وعده‌ها و مصوبات دولت در بخش حمل و نقل تبریز محقق نشده است

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: وعده‌ها و مصوبات دولتی در بخش توسعه حمل و نقل درون شهری تبریز تا به امروز محقق نشده است.

وعده‌ها و مصوبات دولت در بخش حمل و نقل تبریز محقق نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در جمع مدیران شهرداری اظهار کرد: اگر چه با وجود پیگیری‌ها و نامه‌نگاری‌های متعدد هنوز امکان تحقق وعده‌ها و مصوبات دولتی در بخش توسعه حمل و نقل درون شهری تبریز فراهم نشده با این حال شهرداری تبریز مصمم به رفع کمبودها و توسعه این بخش به عنوان وظیفه ذاتی خود است.

وی افزود: شهرداری تبریز به عنوان متولی اصلی حمل و نقل درون‌شهری، خود را مقید به تقویت و توسعه این ناوگان می‌داند و در این راه بدون توجه به تحقق وعده‌ها و کمک‌های دولتی، تاکنون با اختصاص اعتبارات کلان نسبت به خرید اتوبوس‌های جدید و تزریق آن در سامانه اتوبوسرانی تبریز اقدام کرده و در آینده نیز این روند را ادامه خواهد داد.

نوین در بخش دیگری از سخنان خود تلاش برای ارائه خدمات حداکثری به شهروندان، توجه به تکریم مسافران، اعمال و تقویت نظارت‌های مدیریتی و امنیتی در خطوط اتوبوسرانی، توجه جدی به تنظیف و نظافت اتوبوس‌ها، پایبندی رانندگان به موازین شرعی و اخلاقی در برخورد با مسافران و شهروندان، رعایت مسائل و مقررات راهنمایی و رانندگی و ایمنی مسافران را از جمله الزامات مدیران، مسئولان و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز برشمرد و بر لزوم رعایت دقیق این نکات تأکید کرد.

وی در خاتمه از برنامه‌ریزی مدیریت شهری تبریز برای افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل درون شهری به ویژه اتوبوسرانی تبریز تا پایان سال جاری و نیز سال آینده خبر داد. 

انتهای پیام/60002/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول